Hop til indhold
Danishman

Minste GP til anal

Recommended Posts

Så er ferien til Danmark ved at blive planlagt, måske brødre kan hjælpe mig med lidt input, jeg søger lille petite GP som tilbyder anal, ikke thai. Og meget gerne megafransk, hele sjælland, og også Århus-randers omradet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så vil jeg anbefale Red Lilly Chilli  som kommer til DK sidst i næste uge. Prisen er måske i den dyre ende, men så skal du ikke betale ekstra for superfransk, megafransk, slug, deepthroat og meget mere. Kun anal er ekstra. Hun vejer ca. 45 kg, så det bliver ikke meget mindre.

Redigeret af Waverider
Link forsvandt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Græske emelie er også et godt bud, her får du det hele for halve men hun er super petit 150 cm og 45 kg mener jeg og en dejlig frisk pige som er med på det meste, hun er anmeldt flere gange herinde og mener hun kommer tilbage i dk enten i denne weekend eller næste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gribben

Sexy Emilly aka Græske Emilly, plus nogle ekstra gram på hofter og lår, super dejlig, lille kvinde!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er også stor fan af Emilly, men hun står ikke så skarpt som for 5 år siden, og den nye frisure er ikke min stil. Men hun altid garant for god service og et godt grin til en fair pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gribben

Besøgte Emilly, første gang i 2015, i min optik bliver hun dejligere og dejligere, og er gået fra 1 times besøg til 2 timers.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Waverider skrev, den 29.7.2021 at 14:46:

Jeg er også stor fan af Emilly, men hun står ikke så skarpt som for 5 år siden, og den nye frisure er ikke min stil. Men hun altid garant for god service og et godt grin til en fair pris.

Sjovt jeg synes hendes “nye” hår, klæder hende VILDT godt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
McQueen skrev, for 13 timer siden:

Deri er jeg helt enig….!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sugarshooter

Dia som huserer i Herlev pt er ret petit og tager fint imod i toeren. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gribben
McQueen skrev, for 13 timer siden:

Frisuren fremhæver hendes elegante slanke hals. Klæder  hende vældigt meget mere end langt  hår.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...