Hop til indhold

Kamille i Slagelse

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/313701

Har nogen besøgt denne skønhed og vil dele oplevelsen - specielt gerne, hvis I har oplevet hende som styrende/dominerende.

Skrevet

Åbenbart ikke nogen, der har erfaringer de vil dele.

Jeg tog derfor chancen og aftalte en tid med hende og ringede for at bekræfte. Forespurgte om mulighederne for evt. at komme tidligere end aftalt, hvilket ikke var noget problem.

Ca 5 kvarter før det aftalte tidspunkt skrev jeg og spurgte om vi kunne mødes 30 min før aftalt, men intet svar. 

Jeg indstillede mig på at vente til det aftalte tidspunkt, og da dette nærmede sig prøvede jeg med sms og opkald for at få den nøjagtige adresse. Først 3 minutter efter det aftalte tidspunkt fik jeg en besked, hvor hun bare skrev, at hun havde tider efter kl. (3 timer senere end vores aftale).

Rimelig useriøst efter min mening.

Jeg skal ikke anbefale eller fraråde, men med min oplevelse kan man jo selv beslutte, om man vil bruge krudt på damen.

Redigeret af Lasselas

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.