Hop til indhold

Recommended Posts

Et par  i Krakow..

Jeg fik lyst til at prøve Nuru massage.   fandet en på Roksa.pl     hendes annonce  er der ikke længere.   hun tilbød massage , og ikke sex.

Ringede til hende fik adresse på sms.  fin  nyere lejlighed.   kom på .

Hun er smilende sød , og super flot  ,efter min smag. 25år 170cm  slank, ca en  B  skål.

tog bad , og ind på sengen,  hun begyndte at køre sin krop mod min ,  om på ryggen. og hun forsatte , til sidst begyndte hun at nærme sig det intime punkt ,og sluttede med at massere pikken med hænderne, til udløsning .    lå og snakkede  lidt bagefter, tilbudt noget at drikke og et bad.  ingen følelse af at der blev kigger på tiden.

 

dagen efter besøgte jeg hende her.

Gorąca 30- stka - Kraków, erotic notice (roksa.pl)

indgangen lidt skummel.   men kom op til lejligheden, stor herreskabslejlighed,  det virker som flere arbejder der. 

tilbudt bad.   

Vi giv i gang. Hun fik liv i ham,  og på med kondomet, en god gang fransk,  som gik over i en ride tur,  så ville hun have den bagfra, så kunne jeg nyde hendes dejlige  bagdel:P 

så måtte hun om på ryggen.  hun træk benene helt op ,   og ingen begrænsningen, kunne køre helt i bund.   

Efter bad og tilbudt noget at drikke. 

Så et par gode oplevelser i Krakow.  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BobbyOlsen skrev, for 42 minutter siden:

Det lyder som et par lækre oplevelser. Hvad var prisen for herligheden?

jeg mener jeg gav 250 ZL  for Nuru   ca. 400kr. for en time 

Og 150 ZL  ca. 250 kr. for det andet besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv været i Krakow inden corona. Skrev til en masse piger før jeg fik et svar men til gengæld mødte jeg den lækreste lille tøz til sidst. Det var en moderne lejlighed men umøbleret og bare en bolle madras på gulvet. Hun suttede som en støvsuger på fuld skrue og jeg fik lov til at knalde løs i hende. 

Mht. SIM kort måtte jeg aflevere pas (polske regler) for at få et og jeg tror det hjælper at have et polsk nummer. Men jeg måtte skrive mange gange for at få et hit - det er langt lettere herhjemme.

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...