Hop til indhold

Jessica Thaigirl - Nykøbing Falster

Featured Replies

Skrevet

Har selv kigget lidt et par gange og overvejet det

så lytter lige med her skulle der være nogen der havde prøvet 

Skrevet

Jamen, så kan jeg bidrage med, at hun nok er lidt ældre end opgivet i annoncen, men absolut en smuk pige. Jeg snuppede en time og fik virkelig fuld valuta for pengene. Hun er tilmed rigtig sød og taler et fuldt forståeligt engelsk. Det kalder helt klart på gentagelse :P

Skrevet
lovingthaimassage skrev, for 54 minutter siden:

Jamen, så kan jeg bidrage med, at hun nok er lidt ældre end opgivet i annoncen, men absolut en smuk pige. Jeg snuppede en time og fik virkelig fuld valuta for pengene. Hun er tilmed rigtig sød og taler et fuldt forståeligt engelsk. Det kalder helt klart på gentagelse :P

Fedt så vil jeg da bestemt også have en tur  her i den nærmeste fremtid :D

må jeg høre hvad du bestilte hos hende? 

Redigeret af Jolle

Skrevet

Det må du da: 1 time blandet oplevelse kort og godt. Massagen var i orden (ikke i top, men i orden), men resten var da bare helt vildt dejligt.
Ser frem til at læse, om du kommer til at dele min positive erfaring :D 

Jolle skrev, for 16 timer siden:

Fedt så vil jeg da bestemt også have en tur  her i den nærmeste fremtid :D

må jeg høre hvad du bestilte hos hende? 

• 1 month later...
Skrevet

Har besøgt Jessica. Flot slank pige, uden 1 gram fedt på kroppen, dejlige bløde c-skåls bryster( hjulpet lidt) men dejlige bløde.

Fik en time olie/ thaimassage, som hun først mente 700 kr var normal prisen for, men blev enige om 500 kr.

Massagen en kedelig omgang.

Sluttede med et hj , og det kan hun finde ud af, langsomt- pirrende-drillende og brugte den tid det tager.Det var megagodt.

Så hvis jeg kommer igen? er det for at opleve hendes hj.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.