Guest Ny startegi Skrevet 27. Juli, 2021 Hey Skrev i morges til dette pigebarn, jeg aftalte 30 min med blow uden, alt godt, det næste hun skriver er om jeg ikke lige kan sende hende hende en selfi ...Der røg den aftale, syntes det er en del grænseoverskridende og forstår ikke hvad hun skal bruge det til, er det en ny tendens eller er det et enkelt tilfælde, jeg har aldrig prøvet det før ihvertfald . Det næste kunne måske være hvad jeg arbejder med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 27. Juli, 2021 Det er en forkert strategi og lidt gænseoverskridende at kalde hende for et pigebarn .. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 157 Skrevet 27. Juli, 2021 Ny trend blandt visse piger at bede om selfie og ID. Pigerne har intet at bruge det til, så mon ikke det er bagmanden der beder pigerne om at gør det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 27. Juli, 2021 Der er flere tråde om emnet allerede, knægt. Og hun og kollegerne spørger faktisk også om job ...: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny startegi Skrevet 27. Juli, 2021 Advarsel skrev, for 1 minut siden: Der er flere tråde om emnet allerede, knægt. Og hun og kollegerne spørger faktisk også om job ...: ok stud . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lckc 35 Skrevet 27. Juli, 2021 Enig det er totalt no go og det kan kun ende galt(afpresning) på sigt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 932 Skrevet 28. Juli, 2021 Ny startegi skrev, for 15 timer siden: Hey Skrev i morges til dette pigebarn, jeg aftalte 30 min med blow uden, alt godt, det næste hun skriver er om jeg ikke lige kan sende hende hende en selfi ...Der røg den aftale, syntes det er en del grænseoverskridende og forstår ikke hvad hun skal bruge det til, er det en ny tendens eller er det et enkelt tilfælde, jeg har aldrig prøvet det før ihvertfald . Det næste kunne måske være hvad jeg arbejder med Selvfølgelig er det et no go, at skulle sende et selvfi. Hvis pigen ikke kan lide hvad hun ser i døren, så kan hun jo bare bede kunden om at gå igen. Det samme gør vi jo når vi ser noget vi ikke kan li'.. F.eks hvis billederne ikke stemmer overens med virkeligheden.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 268 Skrevet 28. Juli, 2021 Man beder om problemer hvis man udleverer sit billede til en GP. Det kan misbruges på flere forskellige måder Just don’t do it! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg