Hop til indhold
Guest Ny startegi

Sweet Anne vil have selfi

Recommended Posts

Guest Ny startegi

Hey

 

Skrev i morges til dette pigebarn, jeg aftalte 30 min med blow uden, alt godt, det næste hun skriver er om jeg ikke lige kan sende hende hende en selfi ...Der røg den aftale, syntes det er en del grænseoverskridende og forstår ikke hvad hun skal bruge det til, er det en ny tendens eller er det et enkelt tilfælde, jeg har aldrig prøvet det før ihvertfald .

Det næste kunne måske være hvad jeg arbejder med :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en forkert strategi og lidt gænseoverskridende at kalde hende for et pigebarn ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ny trend blandt visse piger at bede om selfie og ID. Pigerne har intet at bruge det til, så mon ikke det er bagmanden der beder pigerne om at gør det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ny startegi
Advarsel skrev, for 1 minut siden:

Der er flere tråde om emnet allerede, knægt. Og hun og kollegerne spørger faktisk også om job ...:

 

ok stud .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny startegi skrev, for 15 timer siden:

Hey

 

Skrev i morges til dette pigebarn, jeg aftalte 30 min med blow uden, alt godt, det næste hun skriver er om jeg ikke lige kan sende hende hende en selfi ...Der røg den aftale, syntes det er en del grænseoverskridende og forstår ikke hvad hun skal bruge det til, er det en ny tendens eller er det et enkelt tilfælde, jeg har aldrig prøvet det før ihvertfald .

Det næste kunne måske være hvad jeg arbejder med :D

Selvfølgelig er det et no go, at skulle sende et selvfi.  Hvis pigen ikke kan lide hvad hun ser i døren, så kan hun jo bare bede kunden om at gå igen.  Det samme gør vi jo når vi ser noget vi ikke kan li'.. F.eks hvis billederne ikke stemmer overens med virkeligheden..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man beder om problemer hvis man udleverer sit billede til en GP. Det kan misbruges på flere forskellige måder 

 

Just don’t do it!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...