Benja4858 17 Skrevet 27. Juli, 2021 Hvis der er et frækt par, som er frisk på en tilskuer imens der dyrkes sex - så lad mig endelig høre fra jer, betaler naturligvis for det. Er åben for for stort set alt, og såfremt det kunne lade sig gøre torsdag morgen/formiddag ville det kun gå op i en højere enhed. Jeg er klar på hele Sjælland så lad mig endelig høre fra dig/jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Travelmanager 22 Skrevet 27. Juli, 2021 Hvorfor tager du ikke bare i swinger klub, så var der flere par at kigge på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jimbo 721 Skrevet 27. Juli, 2021 Er sikker på at mange gerne vil ordne en gp'er mens du kigger på, hvis du altså betaler pigen :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Timmer 245 Skrevet 29. Juli, 2021 Hvis du gir et tilskud, så må du gerne kigge på mens jeg ordner en GP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 29. Juli, 2021 Jeg kunne også godt være frisk, skriv en pb hvis det er. Skriv evt om du søger at se noget specielt, så kan vi prøve at finde en GP der er med på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg