Hop til indhold
P75

Bedste service i Århus

Recommended Posts

Hej 

 

Hurtigt spørgsmål….. Hvor får man den bedste service i Århus(indlevelse/berøring/osv) ikke nødvendigvis det lækreste pige, mere en der virker som om hun virkelig vil det.

 

God dag

 

/Pede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine favoritter er ikke i Århus i tiden. Når de ikke er der syntes jeg hende her er et godt bud.

Har besøgt hende et par gange. Hun er en sød pige. Men har bare et andet forhold til mine favoritter.

https://annoncelight.dk/showad/317466

Redigeret af TT123
Problemer med indsat fil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom du afsted?. Havde hun det godt?.  Syntes du ikke hun var en sød pige.

Syntes også hun er en flot pige.

Håber du var tilfreds med hende.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke endnu, kigger stadig rundt.

Havde sat næsen op efter en DK gp, men de er svære at finde i Aarhus synes jeg, ihvertfald noget der falder i min smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej der er ikke mange DK gp i Århus i tiden. Men er faktisk også kørt træt i de Danske piger i tiden.

Syntes faktisk der er gået for meget business i mange af de dansk piger. Deres venlighed er altså ikke 

på højde med mange af de udenlandske. Ved så godt der er ikke nogen regel uden undtagelser.

Men vil ønske dig held og lykke med din forsat søgning. Glæder mig til at høre hvad de valg bliver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I see….. ønsker ikke at møde en handlet pige, som absolut ikke ønsker at lave det hun gør…. Derfor tænkte jeg en DK pige vil give en bedre oplevelse…… men jeg læser hvad du skriver :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan var det også engang, men ikke mit indtryk af at sådan det er nu.

Dem jeg kender til er ikke handlet. 

Men afrikanske piger gider jeg hellere ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...