Hop til indhold

Bedste service i Århus

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Hurtigt spørgsmål….. Hvor får man den bedste service i Århus(indlevelse/berøring/osv) ikke nødvendigvis det lækreste pige, mere en der virker som om hun virkelig vil det.

God dag

/Pede

Skrevet

Mine favoritter er ikke i Århus i tiden. Når de ikke er der syntes jeg hende her er et godt bud.

Har besøgt hende et par gange. Hun er en sød pige. Men har bare et andet forhold til mine favoritter.

https://annoncelight.dk/showad/317466

Redigeret af TT123
Problemer med indsat fil

Skrevet
  • Author

Takker, ikke et dårligt bud!

/Pede

Skrevet

Kom du afsted?. Havde hun det godt?.  Syntes du ikke hun var en sød pige.

Syntes også hun er en flot pige.

Håber du var tilfreds med hende.

Skrevet
  • Author

Ikke endnu, kigger stadig rundt.

Havde sat næsen op efter en DK gp, men de er svære at finde i Aarhus synes jeg, ihvertfald noget der falder i min smag.

Skrevet

Nej der er ikke mange DK gp i Århus i tiden. Men er faktisk også kørt træt i de Danske piger i tiden.

Syntes faktisk der er gået for meget business i mange af de dansk piger. Deres venlighed er altså ikke 

på højde med mange af de udenlandske. Ved så godt der er ikke nogen regel uden undtagelser.

Men vil ønske dig held og lykke med din forsat søgning. Glæder mig til at høre hvad de valg bliver.

Skrevet
  • Author

I see….. ønsker ikke at møde en handlet pige, som absolut ikke ønsker at lave det hun gør…. Derfor tænkte jeg en DK pige vil give en bedre oplevelse…… men jeg læser hvad du skriver :)

Skrevet

Sådan var det også engang, men ikke mit indtryk af at sådan det er nu.

Dem jeg kender til er ikke handlet. 

Men afrikanske piger gider jeg hellere ikke.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.