Hop til indhold

Recommended Posts

Fedtmules bror skrev, for 19 timer siden:

Okay spændende, kender slet ikke det univers. Du har måske mødt hende personlig eller bare set hende på side ? 

Jeg har ikke mødt hende personligt. Jeg har kigget på hendes profil på sugardaters for potentiel kontakt, da hun er residerende i mit nærområde. Vurderede dog at hun, for mig rent personligt, ikke var et interessant emne. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fedtmules bror skrev, den 27.7.2021 at 12:32:

Har opdaget at Victoria DaVinci besøger København, så vil høre om nogle har erfaringer med hende. Hun har haft en annonce hvor hun var i Jylland. 

Hvis man må spørge? Hvorfra ved du hun kommer til København? Hendes annonce, som ikke er aktuel længere, antyder da ikke noget om et visit i København. Men hvis hun gør, så overvejer jeg helt sikkert at besøge hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wolfman skrev, for 1 minut siden:

Hvis man må spørge? Hvorfra ved du hun kommer til København? Hendes annonce, som ikke er aktuel længere, antyder da ikke noget om et visit i København. Men hvis hun gør, så overvejer jeg helt sikkert at besøge hende :)

Selvfølgelig må du det, har kigget hos Pussygalores vagtplan, der har hun vagt på lørdag aften :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fedtmules bror skrev, for 3 minutter siden:

Selvfølgelig må du det, har kigget hos Pussygalores vagtplan, der har hun vagt på lørdag aften :)

Tak for info :) Så er det derfor jeg ikke kan finde noget om hende. Besøger meget sjældent klinikker, men i det her tilfælde kunne jeg nok godt finde på at gøre en undtagelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wolfman skrev, for 30 minutter siden:

Tak for info :) Så er det derfor jeg ikke kan finde noget om hende. Besøger meget sjældent klinikker, men i det her tilfælde kunne jeg nok godt finde på at gøre en undtagelse :)

Jeg så det også helt tilfældigt, syntes jeg har set hende et andet sted før som ikke var på som sugarbabe. Men hun virker bare super dejlig ud fra billederne ;)

Du har måske mødt hende før eller? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fedtmules bror skrev, 1 time siden:

Jeg så det også helt tilfældigt, syntes jeg har set hende et andet sted før som ikke var på som sugarbabe. Men hun virker bare super dejlig ud fra billederne ;)

Du har måske mødt hende før eller? 

Nej tror ikke jeg har set eller mødt hende hende før, men det kan der jo laves om på ;) Men ja ligesom dig, syntes jeg også hun virkelig godt ud på billederne. Hun er lige min type udseendemæssigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wolfman skrev, den 29.7.2021 at 16:39:

Nej tror ikke jeg har set eller mødt hende hende før, men det kan der jo laves om på ;) Men ja ligesom dig, syntes jeg også hun virkelig godt ud på billederne. Hun er lige min type udseendemæssigt.

Ja håber jeg kan få en tid hos hende i morgen, for hun ser virkelig dejlig ud:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fedtmules bror skrev, for 11 timer siden:

Ja håber jeg kan få en tid hos hende i morgen, for hun ser virkelig dejlig ud:)

Vi glæder os til din anmeldelse. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fedtmules bror skrev, den 30.7.2021 at 19:19:

Ja håber jeg kan få en tid hos hende i morgen, for hun ser virkelig dejlig ud:)

Tak for anmeldelsen!

Håber godt nok at vi snart ser Victoria på PG igen efter hendes dobbelt shot denne fredag/lørdag. Må se om hun får tid.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv. Nu er hendes annonce væk igen.

Håber ikke der går alt for lang tid før hun vender tilbage til det fashionable Østerbro/Hellerup.

Måske når bladene for alvor er faldet af træerne i slut september..?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...