Hop til indhold
ppd

Hvad betyder "Privat Arrangement"

Recommended Posts

Kan se at de få (desværre, og dybt frustrerende hver eneste dag) tilbageværende lysthuse i Kbh. 1-2 gange om året skriver "Privat Arrangement" en dag, typisk et par timer.

Mit spørgsmål er:

Hvem booker sådanne private arrangementer (privatpersoner eller ?) og ikke mindst hvad foregår der der? Det er vel næppe et firmaarrangement, hvor chefen er gavmild og hver medarbejder ligger penge på bordet?

Nå, ikke for at udlevere nogle eller snage, men blot generel nysgerrig på hvad der foregår i en verden jeg ikke kender til.

 Undskyld min uvidenhed og naivitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det betyder blot at du ikke er inviteret og ikke må være med.

Hvad der ligger til grund for det, kan for så vidt være ligegyldigt og er sikkert forskellig fra gang til gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så havde man lige glædet sig til at tage en tur på PG og besøge en GP, men måtte så sande at et "Privat Arrangement" var stablet på benene fra 16-22.

Hvor ville man godt være en flue på væggen i venteværelset (Hvis PG ellers havde dæmpet lidt for musikken).

Må prøve igen en anden søndag..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været med til et polte aften på et bordel, og det var et lukket selvskab. Som jeg husker det stod der bare optaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 9 timer siden:

Jeg har været med til et polte aften på et bordel, og det var et lukket selvskab. Som jeg husker det stod der bare optaget.

Heldige asen.

Pigen havde det nok sjovt.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 27.7.2021 at 12:01:

Kan se at de få (desværre, og dybt frustrerende hver eneste dag) tilbageværende lysthuse i Kbh. 1-2 gange om året skriver "Privat Arrangement" en dag, typisk et par timer.

Mit spørgsmål er:

Hvem booker sådanne private arrangementer (privatpersoner eller ?) og ikke mindst hvad foregår der der? Det er vel næppe et firmaarrangement, hvor chefen er gavmild og hver medarbejder ligger penge på bordet?

Nå, ikke for at udlevere nogle eller snage, men blot generel nysgerrig på hvad der foregår i en verden jeg ikke kender til.

 Undskyld min uvidenhed og naivitet.

Du skal ikke undskylde - nogen gange afholder damerne på bordellet fest-gangbang- eller noget , nogen gange inviteres via hjemmeside, andre gange inviteres blandt faste gæster. Ofte er ratioen mand/kvinde 3:1. Og der sexes løs i tidsrummet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen skrev, for 7 timer siden:

Du skal ikke undskylde - nogen gange afholder damerne på bordellet fest-gangbang- eller noget , nogen gange inviteres via hjemmeside, andre gange inviteres blandt faste gæster. Ofte er ratioen mand/kvinde 3:1. Og der sexes løs i tidsrummet. 

Dejligt. Ser frem til at blive kontaktet næste gang :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...