ppd 7847 Skrevet 27. Juli, 2021 Kan se at de få (desværre, og dybt frustrerende hver eneste dag) tilbageværende lysthuse i Kbh. 1-2 gange om året skriver "Privat Arrangement" en dag, typisk et par timer. Mit spørgsmål er: Hvem booker sådanne private arrangementer (privatpersoner eller ?) og ikke mindst hvad foregår der der? Det er vel næppe et firmaarrangement, hvor chefen er gavmild og hver medarbejder ligger penge på bordet? Nå, ikke for at udlevere nogle eller snage, men blot generel nysgerrig på hvad der foregår i en verden jeg ikke kender til. Undskyld min uvidenhed og naivitet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr1979 38 Skrevet 27. Juli, 2021 Min tanke er Gangbang eller hvor der ønskes leg med spec. udstyr uden tilskuere/andre gæster . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 27. Juli, 2021 Det betyder blot at du ikke er inviteret og ikke må være med. Hvad der ligger til grund for det, kan for så vidt være ligegyldigt og er sikkert forskellig fra gang til gang. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 15. August, 2021 Så havde man lige glædet sig til at tage en tur på PG og besøge en GP, men måtte så sande at et "Privat Arrangement" var stablet på benene fra 16-22. Hvor ville man godt være en flue på væggen i venteværelset (Hvis PG ellers havde dæmpet lidt for musikken). Må prøve igen en anden søndag.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 17. August, 2021 Jeg har været med til et polte aften på et bordel, og det var et lukket selvskab. Som jeg husker det stod der bare optaget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 17. August, 2021 (edited) Pite skrev, for 9 timer siden: Jeg har været med til et polte aften på et bordel, og det var et lukket selvskab. Som jeg husker det stod der bare optaget. Heldige asen. Pigen havde det nok sjovt. Redigeret 17. August, 2021 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 18. August, 2021 ppd skrev, den 27.7.2021 at 12:01: Kan se at de få (desværre, og dybt frustrerende hver eneste dag) tilbageværende lysthuse i Kbh. 1-2 gange om året skriver "Privat Arrangement" en dag, typisk et par timer. Mit spørgsmål er: Hvem booker sådanne private arrangementer (privatpersoner eller ?) og ikke mindst hvad foregår der der? Det er vel næppe et firmaarrangement, hvor chefen er gavmild og hver medarbejder ligger penge på bordet? Nå, ikke for at udlevere nogle eller snage, men blot generel nysgerrig på hvad der foregår i en verden jeg ikke kender til. Undskyld min uvidenhed og naivitet. Du skal ikke undskylde - nogen gange afholder damerne på bordellet fest-gangbang- eller noget , nogen gange inviteres via hjemmeside, andre gange inviteres blandt faste gæster. Ofte er ratioen mand/kvinde 3:1. Og der sexes løs i tidsrummet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 18. August, 2021 Bødlen skrev, for 7 timer siden: Du skal ikke undskylde - nogen gange afholder damerne på bordellet fest-gangbang- eller noget , nogen gange inviteres via hjemmeside, andre gange inviteres blandt faste gæster. Ofte er ratioen mand/kvinde 3:1. Og der sexes løs i tidsrummet. Dejligt. Ser frem til at blive kontaktet næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg