Hop til indhold

Recommended Posts

Forudbetaling = NEJ TAK! 

Kender ikke pigen, men man skal ikke lede længe på EG for at se at der er mange som har fået "fornøjelsen" af at betale forud. :o

Hvis hun vil tjene penge,  må hun smide trusserne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu heller ikke tænkt mig at betale noget som helst på forhånd. Og slet ikke for en telefonsamtale!

Jeg holder fast i mit princip om, at hvis penge skal skifte hænder, kommer det udelukkende til at foregå ved personlig kontakt!

Nebensache; en anden jeg har skrevet med, beder om et par hundrede, da hun ikke har penge til mad efter de faste udgifter og en flytning er betalt. Desværre kan hun ikke mødes personligt pga corona-karantæne. No worries, jeg er fuldt vaccineret så det bekymrer mig ikke. :D

Heldigvis har det øverste hoved stadig overtaget! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende her skifter profil oftere end de fleste skifter underbukser... men målet er altid det samme.. penge for en telefonsamtale fordi hun vil sortere de useriøst fra... hvis i virkelig vil finde en at mødes med tror jeg man skal spare sine penge .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...