Snadremanden 259 Skrevet 26. Juli, 2021 Er der nogen som har erfaringer med denne babe? https://sugardaters.com/da/profile/eqR475LwWM Hun vil have kr. 250,- for en “kemi” samtale over telefonen, hvor hun vil forklare hvad det er hun vil med en og forventningsafstemme. Hmm … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2539 Skrevet 26. Juli, 2021 Forudbetaling = NEJ TAK! Kender ikke pigen, men man skal ikke lede længe på EG for at se at der er mange som har fået "fornøjelsen" af at betale forud. Hvis hun vil tjene penge, må hun smide trusserne 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 26. Juli, 2021 250 for en samtale!!! Lyder godt nok suspekt. Jeg ville lade være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 26. Juli, 2021 Jeg har nu heller ikke tænkt mig at betale noget som helst på forhånd. Og slet ikke for en telefonsamtale! Jeg holder fast i mit princip om, at hvis penge skal skifte hænder, kommer det udelukkende til at foregå ved personlig kontakt! Nebensache; en anden jeg har skrevet med, beder om et par hundrede, da hun ikke har penge til mad efter de faste udgifter og en flytning er betalt. Desværre kan hun ikke mødes personligt pga corona-karantæne. No worries, jeg er fuldt vaccineret så det bekymrer mig ikke. Heldigvis har det øverste hoved stadig overtaget! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pennywise 61 Skrevet 1. August, 2021 Hende her skifter profil oftere end de fleste skifter underbukser... men målet er altid det samme.. penge for en telefonsamtale fordi hun vil sortere de useriøst fra... hvis i virkelig vil finde en at mødes med tror jeg man skal spare sine penge . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg