Hop til indhold

Recommended Posts

En farvel anmeldelse till Ariana

Ett vackrare ansikte får Köbenhavn vänta på........länge!

Jag var frested att pröva Ariana Sexyclub ytterligare en gång. Har nog aldrig mött någon som henne, hon är så "på och drivande" att man själv som lite dominant blir tagen på sängen. Första gången jag var där var jag trött och inte alls pigg. Men hon gjorde det så bra att jag definitivt ville komma tillbaks.

Jag har egentligen kommit på att vi inte alls är kompatibla då hon är alldeles för dominant, mycket direkt i sitt sätt att kommunicera och extremt intelligent. Föredrar att ha övertaget....på alla plan :D För de som snackar dansk med henne kanske inte uppfattar det lika tydligt. Hennes engelska är "nativ" engelsk/amerikansk och vi pratade några minuter efteråt om att hon fått arbete och jag önskade henne lycka till. Vill inte avslöja några detaljer men med tanke på den nivå som konversationen var på och som hon förklarade saker och ting så är min uppfattning att denna kvinna kan gå långt...mycket långt i affärslivet, om inte hennes sexuella drift sätter käppar i hjulet.

Att hon bara vågar hålla på med detta yrke samtidigt som hon siktar på något mycket högre är intressant, minst sagt.

Om vi går till själva akten, som gentligen är det minst fascinerande i sammanhanget, så är det på allra högsta nivå. Hon kysser som en riktig gudinna och är vacker som en sådan. Hon slickar på din pik utan kondom så där lagom mycket, lite retsamt, men tar aldrig hela härligheten i munnen, därefter kondom på. Hon kan deepthroat men tyvärr inte min grej. Jag tror hon njuter varje sekund, en liten nymf som hon nog är ;) Hon till och med kysste mig länge och väl ett flertal gånger på vägen ut, med bådas vetskap om att det var hennes sista vagt. Hon hade inte något att tjäna på att vara "extra" söt mot mig när tiden var ute. Antingen ett "pro" ut i fingerspetsarna eller helt hängiven på en annan måde.

Tak och farvel...och lycka till ytterligare en gång ;) Låt inte din skönhet vara vägen till framgång, du har så mycket innanför "pannbenet" som ger dig tillräcklig framgång!!

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...