Hop til indhold

Recommended Posts

Skala 1-10 hvor 10 er bedst
 
Den korteversion
Sted: 5
Ganske normal indrettet lille thaisted. Rent lagen og håndklæde. Blev ikke tilbudt bad eller drikkelse. Nabo til et værtshus med udendørsservering, så ikke for de, der foretrækker en diskret adgang
 
Pigen: 6
Fangede ikke hendes navn, men det er hende på billederne. Og Ja - de bryster er ikke falsk reklame. Hun sagde ikke meget, men talte overraskende godt dansk
 
Massagen:  4
Overraskende god men meget kortvarig. Tidsmæssigt levede det ikke op til det aftalte
 
Ekstra: 5
Havde bestilt ½ times B2B med HJ.
Det var godt nok en mærkelig og kortvarig B2B, men hun rettede straks ind efter mine anvisninger ift spilleren. Og den klarede hun da fint
 
Pris: 7
600 kr. Uden at lægge mærke til det, fik jeg forhandlet prisen ned. Mere om det under den lidt længere version
 
Overordnet: 6
Jeg er som sådan ret vild med hendes type, og jeg er stor tilhænger af store naturlige bryster.
Umiddelbart var det langt fra den bedste thaioplevelse jeg har haft, men et eller andet siger mig, at hende her kun bliver bedre ved flere besøg, så her kunne jeg måske godt finde på at komme igen.
 
Den lidt længere version
Jeg har fået lyst til en god gang B2B med afslutning - altså en sceance, hvor jeg intet selv skulle gøre, end bare nyde.
Jeg havde kig på flere forskellige steder, og fik sendt nogle SMS'er afsted. Dette sted svarede først.
 
Jeg ankom, og massøren (på billedet) åbnede. Ikke nogen årsunge (det er jeg heller ikke), men pæn og sød at se på.
En anden thaipige viste lige sig lige, og jeg blev lidt forskrækket - hvis det blev hende der skulle masserer, så ville jeg gå.
Men sådan gik det heldigvis ikke.
 
Jeg blev vist ind til boreplatformen, og der var så mørkt, at jeg dårligt kunne se noget, men fik da bestilt ½ times B2B.
Hun spurgte om jeg ikke ville havde andet - fx et HJ, og jeg sagde, at der jo på hjemmesiden blev reklameret med ½ timed B2B med HJ for 600 kr.
Hun sagde noget jeg ikke helt forstod, så jeg stak hende de 600 kr., og hun forsvandt ud af døren.
Først senere fandt jeg ud af, at jeg havde taget fejl: jeg forvekslede deres hjemmeside med en anden, hvor HJ var inklusiv.
Det var IKKE inklusiv her, men det fik jeg så alligevel (måske derfor sceancen blev kort?)
 
Da hun kom ind igen, havde hun en kort underkjole på. I spejlet så jeg, at hun smed trusserne, men beholdt underkjolen på.
Så gik hun i gang med noget massage uden olie, og det var faktisk ganske fint.
Men kort tid efter vippede hun brysterne ud af kjolen, og begynde at lade dem nærmest kilde mig på ryggen og ballerne med dem. Absolut ikke ubehageligt, men næppe en B2B.
 
Lynhurtigt om på ryggen, og lillemanden var netop stadig det, da der ikke havde været nogen for for berøringer dernede.
Men det gik som det skulle - lillemanden voksede, og hun sad mellem mine ben og spillede flittigt, mens jeg dirigerede lidt.
 
Hun var nu blevet noget mere snakkesalig, og det hele endte som det skulle.
Blev ikke tilbudt drikkelse eller bad, og stod udenfor 25 minutter efter jeg havde lagt mig på briksen.
På vej ud sagde hun, at næste gang skulle jeg gøre gengæld - hvem ved :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spillemanden. Der er så noget jeg ikke helt forstår. Hvis du skulle have betalt for HJ oveni, ville du komme af med 800 eller 900 kr. Men de annoncerer med fuld pakke til 800 for 30 minutter. Det vil for de fleste vel så være et bedre tilbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
forkæleren skrev, den 26.7.2021 at 23:14:

Spillemanden. Der er så noget jeg ikke helt forstår. Hvis du skulle have betalt for HJ oveni, ville du komme af med 800 eller 900 kr. Men de annoncerer med fuld pakke til 800 for 30 minutter. Det vil for de fleste vel så være et bedre tilbud.

Måske @Spillemanden, først blev opmærksom på dette, efter at han havde forladt klinikken, eller måske at FP ikke var det som @Spillemanden, havde lyst til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gribben
Anacondaen skrev, den 27/7/2021 at 06:56:

Kan du beskrive den anden kvinde på stedet siden du blev forskrækket ?

hende du blev behandlet sf var gun glatbarberet ?

vanligvis er en spiller også billigere end en FP................

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gribben skrev, den 28.7.2021 at 09:09:

vanligvis er en spiller også billigere end en FP................

hvad er en "FP" ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gribben
troublemaker1968 skrev, Lige nu:

hvad er en "FP" ?

Fuld pakke, oftest, blæs med gummi og dansk, i visse tilfælde  megafransk og dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gribben skrev, for 9 timer siden:

Fuld pakke, oftest, blæs med gummi og dansk, i visse tilfælde  megafransk og dansk.

Ahhhhhhh - den havde jeg fanme aldrig gennemskuet uden hjælp :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...