Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt https://annoncelight.dk/showad/321092

Må sige at det nok er den bedste oplevelse jeg har haft i lang tid. 

100% hende på billederne, dog ser hun bedre ud i virkligheden.

hun er er nok den sødeste og mest imødekommende pige jeg har mødt de sidste 3 år. 

Købte 45 min, med super og kys, til 1400 kr. det hele værd :)

Masse af oral begge veje. hun er sindsyg lækker, helt naturlig smuk, og bare en skøn person.

Har sjælden følt mig så godt taget af.

Havde også en syg god kemi med hende fra start :)

Så mine varmeste anbefalinger... pas godt på hende, der er få af dem og man møder dem ikke så tit i denne brance. :)

jeg kommer 100% igen, og køre gerne langt efter hende. glæder mig til næste gang :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
henrk skrev, for 21 timer siden:

Jeg kan bekræfte at have haft samme oplevelse. Det var i Valhalla.

Hun er en af de sjældne, der gerne vil dele hendes herligheder med vi mænd. Kan helt klar anbefale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bommer
henrk skrev, den 26.7.2021 at 20:47:

Så fik jeg besøgt https://annoncelight.dk/showad/321092

100% hende på billederne, dog ser hun bedre ud i virkligheden.

hun er er nok den sødeste og mest imødekommende pige jeg har mødt de sidste 3 år. 

Købte 45 min, med super og kys, til 1400 kr. det hele værd :)

Masse af oral begge veje. hun er sindsyg lækker, helt naturlig smuk, og bare en skøn person.

Har sjælden følt mig så godt taget af.

Havde også en syg god kemi med hende fra start :)

Så mine varmeste anbefalinger... pas godt på hende, der er få af dem og man møder dem ikke så tit i denne brance. :)

jeg kommer 100% igen, og køre gerne langt efter hende. glæder mig til næste gang :)

Hvordan er stedet hvor hun er,
er det rimeligt diskret?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er i en fin lejlighed. meget discret, en mands elevator. og hun venter lige ved døren. så super diskret :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bommer

en

Nåede lige at besøge hende i Fredericia idag, inden hun tager til Aalborg i morgen.

Og kan kun tilslutte mig de positive ord herinde, for hold da kæft hvor er hun bare dejlig lækker og super sød. Ingen berøringsangst hverken den ene eller anden vej og heller ikke noget med at få skubbet en ud af vagten hvis man er færdig før tiden.

Kan ikke vente til hun kommer tilbage til området igen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er dejligt . God servis . Har vært samm med hend 4-5 gang . Hun kysse godt og må gerne slik hend både fisse og røv . Hun er perfekt . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fantastik pige -  sød og naturlig - dejligt hun er i Ålborg nu -  med at benytte sig af muligheden når guldet er her,  ved aldrig hvornår man får chancen igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har besøgt hende 2 gange, da hun var i Aalborg, første gang købte jeg 15 min med slik, sut og kneppe hende i forskellige stillinger - til sidst tog jeg hende i doggy, hun spurgte om jeg er fræk - jeg sagde hvad syntes du, hun ville gerne have jeg kneppede hende i røven næste gang - hvis jeg ville besøge hende igen - jeg smilede og sagde jeps, det var en deal.

hun spurgte hvornår jeg så kom igen - ikke fair at spørge om dette mens jeg tog hende i en doggy,  det kunne jeg ikke  tage stilling til - hun sagde jeg måtte prøve hende røv i 2 min, som forsmag - men måtte ikke afslutte der denne gang - hurtigt ud, og olie på, 2 min i numsen - der gik Max 48 timer - så var jeg tilbage og købte anal med, super gode oplevelser begge gange.

håber hun snart kommer til Aalborg - til dem der kender stedet,  er det en fræk entre man går bagved hende, løber man ikke for stærkt op af trapperne - er der fin udkig op i skridtet på hende, hun svingede også fint med hofterne - så mon ikke det var en del af spillet - hun vil gå først op af trapperne 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 2 minutter siden:

håber hun snart kommer til Aalborg

Hun er da i Aalborg nu. Hun er skide sød og mega fræk. Håber hun snart kommer længere sydpå.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg plejer at parkere på Ågade Torv, så er der 5 minutters gang til i huset med spejlene med indgang i en diskret smøge.  Hun er bare alle pengene værd, du vil ikke blive skuffet Jeg plejer at bede hende om at tage hende hendes net kostyme på eller ingen trusser på, så kan man se op i alle herlighederne, når hun går op af trapperne :-) 

Redigeret af Klinge
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, den 15.1.2022 at 16:39:

jeg har besøgt hende 2 gange, da hun var i Aalborg, første gang købte jeg 15 min med slik, sut og kneppe hende i forskellige stillinger - til sidst tog jeg hende i doggy, hun spurgte om jeg er fræk - jeg sagde hvad syntes du, hun ville gerne have jeg kneppede hende i røven næste gang - hvis jeg ville besøge hende igen - jeg smilede og sagde jeps, det var en deal.

hun spurgte hvornår jeg så kom igen - ikke fair at spørge om dette mens jeg tog hende i en doggy,  det kunne jeg ikke  tage stilling til - hun sagde jeg måtte prøve hende røv i 2 min, som forsmag - men måtte ikke afslutte der denne gang - hurtigt ud, og olie på, 2 min i numsen - der gik Max 48 timer - så var jeg tilbage og købte anal med, super gode oplevelser begge gange.

håber hun snart kommer til Aalborg - til dem der kender stedet,  er det en fræk entre man går bagved hende, løber man ikke for stærkt op af trapperne - er der fin udkig op i skridtet på hende, hun svingede også fint med hofterne - så mon ikke det var en del af spillet - hun vil gå først op af trapperne 

Fedt fortælling. Er nysgerrig- har hun stadig de lækre naturlige små bryster, eller er de blevet pumpet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
LillePalle99 skrev, for 13 timer siden:

Fedt fortælling. Er nysgerrig- har hun stadig de lækre naturlige små bryster, eller er de blevet pumpet?

Hun har stadig de små lækre bryster  :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klinge skrev, for 9 timer siden:

Hun har stadig de små lækre bryster  :biggrin:

Tak for det (for det er de lækreste faste små bryster ).   Og tak for dit svar...

Redigeret af LillePalle99

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...