Hop til indhold
Guest Jan137

Barbara Smile

Recommended Posts

Guest Jan137

Jeg har mødt Barbara for første gang. Hun er en meget pæn kvinde med en rigtig dejlig petite krop, og nogle frække dimpels på lænden. Men jeg tror desværre ikke kemien var der :wacko: Da hun ikke kyssede og krammede, som jeg havde læst andre steder. Da vi var igang med missionær, der prøvede jeg at kysse hende, men hun kiggede væk, hvilket er lidt ærligeligt - Men ja, sådan kan det desværre gå. Men hun virker ellers til at være en rigtig sød kvinde, som kun fortjener det bedste <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1

Dear @Jan137 I’m so happy about your review because it’s shows clearly we can’t be perfect for everyone . And I never wanted to be perfect and I’m glad about less positive feedbacks also .

About  the kisses , the heat is very annoying in my apartment  and it’s cause sweating and when  it’s dropping on my face it’s not the best feeling :) probably that’s why I turned around ,but it’s doesn’t even matter 

Hugs B<3

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...