Hop til indhold
longdong

Sprøjtetøs, Hillerød

Recommended Posts

longdong skrev, for 5 timer siden:

Jeg har noget med unge, kraftige piger og nu har jeg set at hende her er kommet på igen

https://sugardaters.com/da/profile/ELoN7GEAZd

Jeg skrev med hende for nogle år siden, men så forsvandt hun. Er der mon nogen i netværket som har prøvet hende?

Jeg har ikke været på Sugardaters de sidste par år, men ret sikker på at jeg har besøgt omtalte profil. Profilnavn, by og beskrivelsen, ung og kraftig passer perfekt.

Besøgte hende en gang og misforstå mig ikke, hun er både sød, fræk og lækker, hvis man er til kraftige piger med store bryster og ditto røv.

Grunden til at det kun blev til det ene besøg var at hendes sted virkelig kunne trænge til oprydning og hovedrengøring. Hun kører alt ren øko, det vil jeg ikke moralisere over, men det skal man have gjort op med sig selv, om man synes er ok. Ingen udover hende selv ved hvor mange frække gæster, hun tager imod.

Sidst, men ikke mindst, der var mindre børn til stede, som jeg både småsnakkede og legede med. Så er det for mig alt for grænseoverskridende at gå op i soveværelset og give den fuld gas, når børnene er i nærheden og kan høre alt.

Jeg afsluttede i hendes mund, som hun slugte, så har jeg det ikke godt med at hun går ned og kysser børnene bagefter.

Ellers var det en godkendt oplevelse, men for mange ting gjorde at jeg lod det blive ved det ene besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 1 time siden:

Jeg har ikke været på Sugardaters de sidste par år, men ret sikker på at jeg har besøgt omtalte profil. Profilnavn, by og beskrivelsen, ung og kraftig passer perfekt.

Besøgte hende en gang og misforstå mig ikke, hun er både sød, fræk og lækker, hvis man er til kraftige piger med store bryster og ditto røv.

Grunden til at det kun blev til det ene besøg var at hendes sted virkelig kunne trænge til oprydning og hovedrengøring. Hun kører alt ren øko, det vil jeg ikke moralisere over, men det skal man have gjort op med sig selv, om man synes er ok. Ingen udover hende selv ved hvor mange frække gæster, hun tager imod.

Sidst, men ikke mindst, der var mindre børn til stede, som jeg både småsnakkede og legede med. Så er det for mig alt for grænseoverskridende at gå op i soveværelset og give den fuld gas, når børnene er i nærheden og kan høre alt.

Jeg afsluttede i hendes mund, som hun slugte, så har jeg det ikke godt med at hun går ned og kysser børnene bagefter.

Ellers var det en godkendt oplevelse, men for mange ting gjorde at jeg lod det blive ved det ene besøg.

Det er hende. Da jeg skrev med hende sendte hun glad og gerne billeder - både nøgen og med undertøj på. Og der kunne jeg godt se, at der trængte til oprydning.
Men hvis knaldet er godt og hun sluger pænt er jeg tilfreds.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...