MissMaise

Gang bang, tors 1 august kl. 19.30 - 22.30, privat Frb

12 indlæg i denne tråd

Hej skønne gentlemen og frække drengerøve :D

Jeg inviterer til mit allerførste GB og glæder mig til at lege frækt med en masse lækre mænd privat/diskret på Frederiksberg v. Søerne.

Jeg er en 28 årig klassisk smuk blondinegodte på 58 dejlige kilo, faste forførende former, bløde ægte D-skåls bryster, fyldige suttelæber og en pikantbarberet stram mis. Ingen tatoveringer eller piercings.

Der er mulighed for bad før og efter, håndklæder forefindes, der vil være lidt vådt og tørt til ganen og der må ryges i lejligheden.

Pris for 2 timer; 1200 kr

SMS for tilmelding, info og adresse 60907394

Ps. Alt er med gummi og ingen anal.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære skønne mænd der mødte op til mit første GB idag:

Tusinde tak for 2 våde og mega frække timer!! Tak for god stemning og pli og masser af forkælelse, sprøjteorgasmer og ikke mindst - masser af dejlig pik!

Det varer ikke længe før jeg er klar til at lege igen :D

Kys og klem

Maise

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil gerne lige berette alle jer brødre om min debut til gang bang hos Maise pigen. En super oplevelse med en meget lækker pige.

Det var en uforglemmelig oplevelse.

Kl. 20 startede ballet på Frederiksberg hvor 5 herre var mødt op. Vi fik noget at drikke og et par snacks mens vi spændt ventede på den unge dame var klar.

Ud kom kun fra et værelse og hold da op en skønhed var vi alle enige om. Alderen på de 28 år er passende og hold da op en flot pige. Jeg vil mene at hun ser meget bedre ud end de billeder hun har smidt op.

Maise smed sig i sexgyngen hvor hun lå ned med godt spredte ben og spurgte om vi ikke bare skulle gå i gang?!! Det kunne ingen sige nej til og straks stod vi alle rundt om hende, hun havde et par pikke i hænderne en i fissen og så kørte det ellers bare på skift. Der gik ikke længe inden Maise sprøjtede af liderlig (hvilket skete flere gange denne aften). Frisk pige som virkelig så ud til at nyde det i fulde drag mindst lige så meget som os herre.

Efter cirka 45 min spurgte Maise om hun ikke skulle smide sig op i sengen med røven i vejret så hun kunne blive kneppet bagfra. Ingen sagde hende i mod og inden længe fik hun pik bagfra som jeg aldrig har set noget lignende. Oven i købte spurgte hun om hun ikke snart skulle gennemkneppes og der havde hun fået så overdrevet meget pik. Frisk pige som vidst godt kan lide det lidt hårdt!!

Så går man efter et GB med en fræk, frisk og ikke mindst lækker tøs, så er det Maise man skal gå efter. Umiddelbart skal man aldrig udelukke at det er noget jeg engang skal prøve igen, men det er lidt specielt at være flere om samme pige. Nu er det prøvet og jeg vil overveje om det bare var det eller om det skal prøves igen.

En ting er helt sikker, jeg skal have Maise for mig selv, hvis jeg er så heldig at det lykkes!!!!

Men tak til Maise og de andre brødre som virkelig holdt godt ud ;-)

Og hold da op jeg kommer på arbejde hvis jeg får den unge dame for mig selv!!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Cremer 1234

Tak for dine roser, det er bare skønt at høre at du nød det i fulde drag, ligesom jeg selv :D

Kære Gabriel

Jeg er allerede igang med at arrangere mit næste GB, måske lidt større lokaler og med en pige mere, så bare rolig, du får chancen igen ;)

Knus

Maise

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Cremer 1234

Tak for dine roser, det er bare skønt at høre at du nød det i fulde drag, ligesom jeg selv :D

Kære Gabriel

Jeg er allerede igang med at arrangere mit næste GB, måske lidt større lokaler og med en pige mere, så bare rolig, du får chancen igen ;)

Knus

Maise

Jeg ser frem til dit næste GB, gerne med flere lækre piger :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har fundet en super skøn og lækker pige, og vi er i fuld gang med at arrangere et brag af et GB i starten af september.

- Og lur mig om ikke der bliver lidt frækt lesbisk til opvarming?? ;-)

Opretter mail liste til interesserede dejlige gentlemen, så smid en besked hvis det har interesse.

Kh

MissMaise

&

Sia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må, desværre, som den anden herre nikke godkendende til aftenens GB. Desværre skal kun forståes som at nu kan jeg slet ikke vente til næste gang.

Dejlige Maise... Glæder mig til at se dig igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har fundet en super skøn og lækker pige, og vi er i fuld gang med at arrangere et brag af et GB i starten af september.

- Og lur mig om ikke der bliver lidt frækt lesbisk til opvarming?? ;-)

Opretter mail liste til interesserede dejlige gentlemen, så smid en besked hvis det har interesse.

Kh

MissMaise

&

Sia

Hmmm, øv for at have holdt ferie indtil i søndags :(

Men, men, men skulle din partner in crime være lig den Sia, der gør sig så smukt på Pussy Galores, så skal jeg allerede nu sørge for at arbejde, ferie mm ikke tager mig alt for langt væk fra Frederiksberg ved Søerne i starten af september.

Er der snart en dato der kan spilles ud, så jeg kan starte protein og stivelseskuren, så jeg kan få fuldt udbytte af næste seance??

Del dette indlæg

Link til indlæg

lyder som et super arrangement ... 

tak for anmeldelse/beskrivelsen ..

må helt klar med næste gang :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu