OldDane 108 Skrevet 26. Juli, 2021 Er der nogen, der ved, hvad der er blevet af de altid søde piger fra Ålekistevej 16? På forhånd tak for hjælp! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 726 Skrevet 26. Juli, 2021 OldDane skrev, for 6 timer siden: Er der nogen, der ved, hvad der er blevet af de altid søde piger fra Ålekistevej 16? På forhånd tak for hjælp! Hvem af dem tænker du på? Hvad er tidsrammen? Nogle er tilbage i Thailand, nogle er andre steder og nogle er kun på arbejde en gang imellem da de er gift. Så det er nok tætteste du kommer med mindre du er lidt mere specifik med hvem du søger mest. Mange piger er her jo kun i begrænset periode og så tager de hjem eller skifter shop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldDane 108 Skrevet 26. Juli, 2021 Eksisterer stedet stadig? Jeg kan huske helt forkert, men mente, at det lukkede. Vi skal nok omkring to år tilbage... Det er især drn daværende ejer, jeg tænker på... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 27. Juli, 2021 Det sted har været lukket i nogle år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the man 6 Skrevet 27. Juli, 2021 Jeg var forbi for et par måneder siden i anden anledning. Der var stedet ikke lukket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg