Hop til indhold
Rune1994

Sofie Nielsen/Sofiepigen675

Recommended Posts

Halløjsa. 

Vil bare lige advare om at denne annonce ikke rigtigt holder stik.  https://annoncelight.dk/showad/323808

I kan godt få nudes, videoer og diverse billeder. Lavede en aftale med personen for at mødes. Der krævede personen halvdelen af beløbet forud hvor jeg heldigvis ikke betalte men snakkede i telefon med hende og hun virkede reel nok. Vi aftalte at hvis jeg betalte 150 kr for nudes som forudbetaling så havde vi en aftale. Hvilket jeg gjorde frem for de 1850 som først blev udlagt.

Fik nogle fine videoer men altså.. 

Kan se annoncen er ændret fra Jylland til Lolland-Falster idag.

Redigeret af Rune1994

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrev med hende i formiddags da stod der Sydjylland i annoncen  og hun skrev til mig at hun var i Århus så hun kommer da lidt rundt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja altså jeg skrev med hende fra igår. Der sagde hun også at hun var i Århus. Men altså nu havde vi en aftale tidligere idag og efter man blev brændt af så er der ikke kommet nogle svar tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er stadig aktiv på Snapchat og snød i hvert fald mig. Lod mig lokke af hendes 10 billeder  for 50 kr. Der kom aldrig nogle billeder. Nu ignorér hun mine beskeder. 

Kort sagt, drop at bruge nogen form for betaling på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...