Hop til indhold
Johansen

Erfaringer med Trinity København

Recommended Posts

Stangen skrev, den 25.7.2021 at 16:53:

Besøgte hende for nogle år siden.

Stedet ligner noget fra Trainspotting. Det svært det med pigen hun virker smadret, og hendes skinny-nes virker som et udtryk af dette. Hun er ikke sund skinny som andre USSR/CCCP piger. Venlig og Sød er hun, men med en brgrænset kendskab til Engelsk. Moske skulle hun have gået i sprogskole i stedet for FULL ON Anal uden gummi skole her i vores fantastiske land. 

Hun virker som en pige der har brug for omsorg, en der faktisk burde redes. For hende var det mærkelig at jeg ville bruge kondom. Jeg havde ikke bedt om det eller betalt for det. Det virkede faktisk bare træls for hende at skulle til at smække det på.

Jeg fik alt i alt lidt massage, noget Super Fransk, lidt kanelleri  og selv om vi prøvede med noget prosteta massage for at få en udløsning i hus,, så lykkes det ikke  og det undskyldte hun meget for.  Jeg forlod stedet med fornemmelsen af at jeg burde have skidt mere af inden 2 finger i rumpen - Men stedet virker til at lort er en del af tapetet. 

Hun var klar på det hele i alle huller unden nogen form for beskyttelse til jer der elsker dette. 

Trash it out.
Tolek. 

 

Stangen skrev, den 25.7.2021 at 16:53:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...