Hop til indhold
Slowhead

Hotte piger på ferien

Recommended Posts

Jeg er netop hjemkommet fra ferie i Grækenland, og jeg er efterhånden blevet godt og grundig liderlig af at se på alle de smukke unge piger i små badedragter.Så nu søger jeg intenst efter en lækker ung pige med en god krop, men synes ikke rigtig, der er noget inde på annoncelight. Der er masser af lækre piger i Århus, men regner ikke med at de enten er Real eller giver en god service.

kan nogen give et godt fif til en hot babe med god service i Østjylland.

slowhead

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowhead skrev, 1 time siden:

Jeg er netop hjemkommet fra ferie i Grækenland, og jeg er efterhånden blevet godt og grundig liderlig af at se på alle de smukke unge piger i små badedragter.Så nu søger jeg intenst efter en lækker ung pige med en god krop, men synes ikke rigtig, der er noget inde på annoncelight. Der er masser af lækre piger i Århus, men regner ikke med at de enten er Real eller giver en god service.

kan nogen give et godt fif til en hot babe med god service i Østjylland.

slowhead

Hejsa

hvis du har været i Grækenland - og er blevet tændt på de fine sort langhåret piger dernede, hvorfor har du så ikke besøgt nogle af dem dernede???? du får fin service for 50 € og vil du forkæle dig med græsk - skal du nok af med 60€ eller 1 time med græsk for 80€

skal du afsted igen - er du velkommen til at skrive til mig privat - måske kan jeg hjælpe dig med søgesider 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 8 timer siden:

Hejsa

hvis du har været i Grækenland - og er blevet tændt på de fine sort langhåret piger dernede, hvorfor har du så ikke besøgt nogle af dem dernede???? du får fin service for 50 € og vil du forkæle dig med græsk - skal du nok af med 60€ eller 1 time med græsk for 80€

skal du afsted igen - er du velkommen til at skrive til mig privat - måske kan jeg hjælpe dig med søgesider 

Måske var han på ferien med familien, konen, børn, svigermor,  så er det ikke nemt besøgte GP ;)

Mvh Sebmus 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, Lige nu:

Måske var han på ferien med familien, konen, børn, svigermor,  så er det ikke nemt besøgte GP ;)

Mvh Sebmus 

Ja, måske - meeen hvis man er trængende nok, så må man blive lidt kreativ - men må sige hvis man ikke er vant til de ting i udlandet kan det være svært at finde stederne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...