Hop til indhold

Recommended Posts

Hunt skrev, for 41 minutter siden:

Er der nogen som har været forbi Roskildevej 78 Frederiksberg om der stadig er lukket eller An er dukket op? 

Ca. halvdelen af dine foreløbige indlæg herinde drejer sig om Paillin, ser lidt mistænkeligt ud. Har du en personlig relation til An, så meld det klart ud, vær ærlig.

Indtil nu ligner det ren opdyrkning af markedet og slet skjult reklame, det kan ingen, hverken brugere herinde eller Paillin ( An ) være tjent med.

Har besøgt hende, absolut godkendt, men ikke fantastisk.

God sommer :)

Redigeret af Diskusprolaps
Glemte lige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja men så må du jo syntes det.... 

Er der andre der evt. Har lagt mærke til om hun er tilbage i Danmark. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hunt ? For pokker !!  Ring da selv til dem.  De har åbent hver dag 11-21.  Ring  og spørg selv .- så får du det svar du gerne vil høre   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!

Jeg kører forbi hendes butik hver dag, flere gange om dagen i arbejdsøjemed, og i lang tid har der stået Closed i døren.

Har dog ikke været forbi de sidste 3 dage, men skal igen i morgen, så kan jeg gi' en dugfrisk beretning om Closed skiltet stadig er der.

 

/Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden! skrev, for 10 timer siden:

Jeg kører forbi hendes butik hver dag, flere gange om dagen i arbejdsøjemed, og i lang tid har der stået Closed i døren.

Har dog ikke været forbi de sidste 3 dage, men skal igen i morgen, så kan jeg gi' en dugfrisk beretning om Closed skiltet stadig er der.

 

/Smeden!

Tak for det min ven. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!

Kørte forbi i dag, men blev lidt distraheret af trafikken (hvad faen er nu det når man skal kigge efter thai bix'er :D).

Anyway, jeg kunne ikke se closed skiltet i dag, så der er måske reelt åbent.

 

/Smeden!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...