HerrVonKnoblauch 154 Skrevet 24. Juli, 2021 (edited) https://70210026.dk/lærke Undskyld at jeg skriver på svensk... Det blev ett rätt spontant besök på PG i torsdags efter att ha läst om stället på svenska Flashback och tagit del av anmeldelser i dette forum. Jag tog Öresundståget från Malmö till Hellerup (inga som helst kontroller av något slag) och promenerade dit, vilket tog ca 20 min och kom dit prick 11 när jag hade bokat in en halvtimme med Lærke, en av de två tjänstgörande tjejerna denna tiden på dan. Har läst bl.a. här att hon erbjuder bra GFE vilket är ett måste. Jag möttes av en supertrevlig (svensk!) receptionist, som ville se mitt vaccinationsintyg så jag halade upp det. Inte läge att åka hit om man inte är färdigvaccinerad med andra ord (men det kan nog bero på vem som tar emot också, och det är mycket möjligt att man hade kunnat slingra sig förbi det, de vill ju inte gå miste om kunden när man nu väl står där i farstun). Hon ursäktade sig att det blivit en liten forsinkelse och att jag gärna fick vila i deras väntrum intill så länge. Det visade sig dubblera som S/M-rum vilket gjorde det ganska speciellt att slappna av där Vid det här laget var jag faktiskt ganska pirrig, det hade ju dröjt ända sedan i höstas så nu var man lite ur gängorna faktiskt. Det var långa 15 minuter men till slut knackades det på igen och jag blev ledsagad till ett annat rum längre in i huset. Över huvud taget kändes hela stället väldigt fräscht och inte alls så sunkigt som den graffitisprejade fasaden mot gatan antyder. Jag satte mig till rätta på sängen och efter ett tag kom Lærke in i fina, sexiga vita underkläder. På fotona på PG's hemsida ser man inte hennes ansikte och när hon kom in såg jag direkt att hon inte riktigt var min typ... (ja, jag är kinkig med utseendet!) men nu var man ju här så det var bara att köra på, inte en chans att jag åkte hem till Sverige igen utan att få knulla! Vi tog hand om betalningen först, 1200 för en halvtimme, vilket var 100 mer än det stod på hemsidan - eller ja, det står ju faktiskt FRÅN 1100,-- så jag antar att det är tekniskt rätt, och det är säljarens marknad, så det var bara att hala upp. Så satte vi oss på sängen, jag hade kläderna kvar på (föredrar det, det känns alltid lite som ett läkarbesök annars) och började hångla med underbara tungkyssar! Precis vad jag ville ha och vad jag saknat på de senaste FKK-besöken (där det inte får förekomma kyssar i pandemitider (men gärna avsugningar och sex, hur nu det hänger ihop )). Vi smekte varann och kysstes omlott på munnen, nacke, hals, överkropp... klädesplaggen rykte ett efter ett; när vi båda var nakna böjde jag henne fram, kysste henne på nacken och ryggen, ner mot hennes finfine numse. Lærke är runt 30 år och i bra form om än inte så riktigt tajt och tränad som jag föredrar, men ändå helt OK. Jag böjde mig runt och började slicka henne, först längs fittan och sedan upp mot anus, då kved hon duktigt och stönade rätt övertygande. Det var lite obekväm ställning dock så vi övergick snart till att jag lade mig ner på rygg och mottog ett helt OK BJ (med gummi förstås), lite för försiktigt och inte tillräckligt med fingerarbete (hade jag varit mer rutinerad hade jag förstås bett henne om det, men nu var jag så ur gängorna att jag var nöjd ändå). Hon började med att slicka ner längs bollarna och upp över skaftet (porrigt och fint, men det tappar lite av sin charm när det sitter en jävla kådis i vägen) och varvade sedan detta med att suga, fortfarande ganska soft som sagt. Efter ett tag bad jag henne komma över i en 69:a vilket hon gärna gjorde. Mycket trevligt! Efter ett tag var det så dags för sexet i olika ställningar, vi körde en stund med omväxlande missionär, från sidan, cowgirl och varianter därav. Mycket härliga tungkyssar i alla ställningar och det var... helt OK, men den där riktiga kemin fanns liksom inte, så kuken som först varit stenhård började faktiskt dala lite efter ett tag. Hon frågade om jag var trött (vilket jag var, bara att inse att kondisen är rätt kass nuförtiden) så jag lade mig gärna på rygg och lät mig bli omhändertagen med ett skönt men återigen lite för försiktigt HJ. Det runkades flitigt, och jag hade hållit mig i 4-5 dagar för att öka på satsen, men trots det var det svårt att komma. Trots tungkyssar och härligt slickande i örat! Så knackades det på dörren som en hint om att det bara var några minuter kvar, och efter det kände jag att det inte var någon chans längre att få till ett sprut. Det är visserligen ingen stor grej för mig, jag njuter utmärkt av stunden ändå och framkallar minnena nästa gång jag runkar själv, så vi gosade ett kort tag, kysstes lite till och pratade lite efteråt medan jag tog på mig kläderna. Så ledde hon mig ut, jag fick en kram och kyss till och var tillbaka ut i den trista verkligheten! Var det då värt det? Hmm, njae... det var ju helt OK som sagt, och kyssarna var underbara, men 1200,- för en halvtimme (plus 350 SEK för tågbiljett t/r) är trots allt ganska saftigt! Det är bara att inse att jag är en FKK-kille helt igenom; de mest fantastiska upplevelser jag haft har varit med tjejer som jag kunnat sitta och prata med i lugn och ro innan, i bästa fall kåtar man upp varandra ute i soffan och kanske t.o.m. får ett gratis smakprov innan man lullar iväg hand i hand till ett rum. Visst kan det bli samma upplevelse på bordell men då ska det nog vara med en tjej man känner sen innan, och ska man pröva sig fram genom allihopa blir det ett ganska dyrt nöje. Så jag tänker nog att jag håller mig tills jag kan åka till lämplig FKK igen framöver. Men bortsett från det rekommenderas PG absolut! Överlag professionellt bemötande och fräscht ställe, så åk för allt i världen dit och rapportera här om de andra tjejerna också! Redigeret 24. Juli, 2021 af HerrVonKnoblauch 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 24. Juli, 2021 (edited) Tak for din humoristiske beskrivelse af dit besøg. Du havde dog ikke behøvet at starte en ny tråd, for jeg har selv oprettet en Af hensyn til andre brødre, vil jeg komme med nogle korrektioner til dine fakta. Man behøver ikke at være færdigvaccineret for at komme på besøg, det er nok at have en gyldig covid-19 test. Måske gælder det kun, når man er bosiddende i Danmark? Jeg oplevede selv, at receptionisten ikke var meget for at skulle se på min test-attest (det var før coronapasset, så både navn og cpr-nr. var fuldt synligt). Hurra for, at det ikke er sådan længere. Så vidt jeg har forstået bestemmer pigerne selv prisen, men ikke lavere end angivet på hjemmesiden. Da jeg besøgte Lærke, var det for at have et bestemt rollespil, så telefon-damen konfererede pris med Lærke, mens jeg var i telefonen, derfor vidste jeg præcis, hvad det skulle koste. Vi mænd er jo heldigvis forskellige. Jeg tænder meget på besøget på et bordel, hvor ventetiden - kort eller lang - giver ens frække fantasier frit løb. Dog er jeg meget til besøg hos piger, jeg før har besøgt og derfor ved, at jeg får en god oplevelse.. Det er godt nok blevet dyrt at køre med tog… For en del år siden havde jeg arbejdsmæssigt en tur til Malmö om måneden - jeg er ret sikker på, at prisen var 160 danske… Du må desværre regne med den udgift, så længe Sverige fastholder den tåbelige prostitutionspolitik. Redigeret 24. Juli, 2021 af warmgun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 24. Juli, 2021 Lærke. Du er FANTASTISK!!! Håber virkelig at du bliver i laaaang tid endnu, da jeg gør mit bedste hver gang vi er sammen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 24. Juli, 2021 warmgun skrev, for 54 minutter siden: Man behøver ikke at være færdigvaccineret for at komme på besøg, Om man reser in från Sverige är det smidigast om man kan visa att man är fullvaccinerad vid inresekontrollen, i synnerhet om man inte är från gränslandskapen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 24. Juli, 2021 Lærke ser da fantastisk ud på billederne - og med en plug i nummeren på et af dem Er billederne ok? Urmanden tog lige over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 24. Juli, 2021 Highlow skrev, for 12 minutter siden: Lærke ser da fantastisk ud på billederne - og med en plug i nummeren på et af dem Er billederne ok? Urmanden tog lige over Ja det ef helt klart hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 24. Juli, 2021 (edited) Highlow skrev, for 46 minutter siden: Lærke ser da fantastisk ud på billederne - og med en plug i nummeren på et af dem Er billederne ok? Plug på en af disse billeder på denne side? Kan ikke lige de det. https://70210026.dk/lærke Edit: Aha..Det allersidste. Redigeret 24. Juli, 2021 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 24. Juli, 2021 ppd skrev, Lige nu: Plug på en af disse billeder på denne side? Kan ikke lige de det. https://70210026.dk/lærke Det sidste ppd - gå til louis nielsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 24. Juli, 2021 Highlow skrev, for 50 minutter siden: Det sidste ppd - gå til louis nielsen He-He. Ja. Tror mange piger kunne lære af Lærke! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gambianer 37 Skrevet 24. Juli, 2021 Kan kun slutte mig til mine brødre herinde, Lærke er fantastisk at være sammen med og er man til de græske lege, er hun den rette legekammerat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HerrVonKnoblauch 154 Skrevet 24. Juli, 2021 Gambianer skrev, for 2 timer siden: Kan kun slutte mig til mine brødre herinde, Lærke er fantastisk at være sammen med og er man til de græske lege, er hun den rette legekammerat `Ja, på en halv time kom vi aldrig så langt tyvärr... kostar det extra för græsk eller er det inkludert? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HerrVonKnoblauch 154 Skrevet 24. Juli, 2021 warmgun skrev, for 8 timer siden: Tak for din humoristiske beskrivelse af dit besøg. Du havde dog ikke behøvet at starte en ny tråd, for jeg har selv oprettet en Af hensyn til andre brødre, vil jeg komme med nogle korrektioner til dine fakta. Man behøver ikke at være færdigvaccineret for at komme på besøg, det er nok at have en gyldig covid-19 test. Måske gælder det kun, når man er bosiddende i Danmark? Jeg oplevede selv, at receptionisten ikke var meget for at skulle se på min test-attest (det var før coronapasset, så både navn og cpr-nr. var fuldt synligt). Hurra for, at det ikke er sådan længere. Så vidt jeg har forstået bestemmer pigerne selv prisen, men ikke lavere end angivet på hjemmesiden. Da jeg besøgte Lærke, var det for at have et bestemt rollespil, så telefon-damen konfererede pris med Lærke, mens jeg var i telefonen, derfor vidste jeg præcis, hvad det skulle koste. Vi mænd er jo heldigvis forskellige. Jeg tænder meget på besøget på et bordel, hvor ventetiden - kort eller lang - giver ens frække fantasier frit løb. Dog er jeg meget til besøg hos piger, jeg før har besøgt og derfor ved, at jeg får en god oplevelse.. Det er godt nok blevet dyrt at køre med tog… For en del år siden havde jeg arbejdsmæssigt en tur til Malmö om måneden - jeg er ret sikker på, at prisen var 160 danske… Du må desværre regne med den udgift, så længe Sverige fastholder den tåbelige prostitutionspolitik. Tak, kan ikke förstå hur jag missade den tidigare topic! Det stämmer ju absolut att det går lika bra med ett negativt test (tror även för ikke bosiddede), men ett kommersiellt PCR-test kostar 1000-1500 SEK i Sverige och då hade det helt klart blivit för dyrt... Och ja, "don't get me started" ang. Svensk prostitutionspolitik! Jösses vad fel det blir ibland (ofta) i det här himla landet!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1338 Skrevet 24. Juli, 2021 HerrVonKnoblauch skrev, for 9 timer siden: https://70210026.dk/lærke [Great Text-Wall of China Sweden] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 9. August, 2021 Endnu engang er Lærke bare en dejlig pige, men det er der tydeligvis også andre der har fundet ud af... Hun er helt booket op flere dage i forvejen når hun har vagt. "Det er helt vildt" sagde hun da vi var sammen. Måske er det hendes naturlige væremåde? Måske er det hendes tungekys? Ved det ikke, men håber hun ikke brænder ud for GFE med danske piger kan man ikke få nok af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FKACalletski Skrevet 10. August, 2021 ppd skrev, for 14 timer siden: Hun er helt booket op flere dage i forvejen når hun har vagt. "Det er helt vildt" sagde hun da vi var sammen. Måske er det hendes naturlige væremåde? Måske er det hendes tungekys? Lærke er helt sikkert en pige som formår at give mange mænd kriller i fantasien på de lange dage med hverdag.... finder personligt stor fornøjelse i at besøge hende!! (men øv at man skal helt til Hellerup) Tænker dog også, at man begynder at kunne mærke, at der reelt kun er 2,5 massageklinikker tilbage i byen. F... hvor jeg savner tiden for 10 år siden hvor der var mange massageklinikker og en hel del flere yngre danske piger (og tilmed naturlige og lækre). Tidligere var det (næsten) frustrerende at skulle begrænse sig - nu er der simpelthen meget sjældent noget der kan få mig ud af røret, og de få vagter hvor der er min type pige på planen lykkes det næppe hver gang fordi efterspørgsel efterhånden langt overgår udbud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 10. August, 2021 FKACalletski skrev, for 10 timer siden: Lærke er helt sikkert en pige som formår at give mange mænd kriller i fantasien på de lange dage med hverdag.... finder personligt stor fornøjelse i at besøge hende!! (men øv at man skal helt til Hellerup) Tænker dog også, at man begynder at kunne mærke, at der reelt kun er 2,5 massageklinikker tilbage i byen. F... hvor jeg savner tiden for 10 år siden hvor der var mange massageklinikker og en hel del flere yngre danske piger (og tilmed naturlige og lækre). Tidligere var det (næsten) frustrerende at skulle begrænse sig - nu er der simpelthen meget sjældent noget der kan få mig ud af røret, og de få vagter hvor der er min type pige på planen lykkes det næppe hver gang fordi efterspørgsel efterhånden langt overgår udbud. Ja, virkelig irriterende udvikling! Så er det godt at Pussygalores holder fanen højt. Det kunne de andre lære noget af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg