Sir Vanir 31 Skrevet 23. Juli, 2021 Fik her i nat en skøn oplevelse hos Dalya. https://annoncelight.dk/showad/304722 Da hun åbnede døren startede jeg dog med at blive lidt i tvivl om det var hende. Men hun har tilsyneladende valgt at gøre sit hår lysere. Hun var virkelig sød og nede på jorden. Vi aftalte 15 minutter for 400. Inden pengene var kommet på tale. Bukkede hun sig forover indover sengen. Mens hun satte noget musik igang på mobilen. Som hun med sin røv lavede æggende bevægelser til. Lillemanden som ellers godt kan protestere stod rank som en flagstang. Pengene skiftede hænder og Dalya rullede gummi på med munden. Herefter et himmelsk blowjob. Hold op hvor er hun god til den disciplin. Hereftr mig ned og høre gengæld. Hun smagte dejligt. Dalya stønnede til....Nok mest for min skyld. Men det lød ikke overdramatisk. Herefter missionær og doggy. Og så kunne det ikke holdes tilbage mere. Stedet var rigtig fint. Sted 8/10 Pige 8/10 Sexdelen 9/10 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Dillermand 102 Skrevet 24. Juli, 2021 Hun ser hot ud. Men hader den der salamiteknik. +200 for kys og +200 for at creme brysterne. Tør slet ikke tænke på hvad det så koster at slikke hende. Og så næste gang får man måske at vide " you want to put it inside me" Another 400 please. Så kan 400 hurtigt blive til 1000 og så er der mange alternativer. At anal koster ekstra er OK,det kræver forberedelse evt. Kompensation for Tort og Svie og efterfølgende rengøring. Blow uden kan jeg også forstå. Der kan være en risiko og det kan være en personlig aversion. Vh John D. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sir Vanir 31 Skrevet 24. Juli, 2021 John Dillermand skrev, for 2 timer siden: Hun ser hot ud. Men hader den der salamiteknik. +200 for kys og +200 for at creme brysterne. Tør slet ikke tænke på hvad det så koster at slikke hende. Og så næste gang får man måske at vide " you want to put it inside me" Another 400 please. Så kan 400 hurtigt blive til 1000 og så er der mange alternativer. At anal koster ekstra er OK,det kræver forberedelse evt. Kompensation for Tort og Svie og efterfølgende rengøring. Blow uden kan jeg også forstå. Der kan være en risiko og det kan være en personlig aversion. Vh John D. Det kostede ikke ekstra at slikke hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thungur 304 Skrevet 24. Juli, 2021 Sir Vanir skrev, for 22 timer siden: Fik her i nat en skøn oplevelse hos Dalya. https://annoncelight.dk/showad/304722 Da hun åbnede døren startede jeg dog med at blive lidt i tvivl om det var hende. Men hun har tilsyneladende valgt at gøre sit hår lysere. Hun var virkelig sød og nede på jorden. Vi aftalte 15 minutter for 400. Inden pengene var kommet på tale. Bukkede hun sig forover indover sengen. Mens hun satte noget musik igang på mobilen. Som hun med sin røv lavede æggende bevægelser til. Lillemanden som ellers godt kan protestere stod rank som en flagstang. Pengene skiftede hænder og Dalya rullede gummi på med munden. Herefter et himmelsk blowjob. Hold op hvor er hun god til den disciplin. Hereftr mig ned og høre gengæld. Hun smagte dejligt. Dalya stønnede til....Nok mest for min skyld. Men det lød ikke overdramatisk. Herefter missionær og doggy. Og så kunne det ikke holdes tilbage mere. Stedet var rigtig fint. Sted 8/10 Pige 8/10 Sexdelen 9/10 Klickbar och fungerande länk: https://annoncelight.dk/showad/304722 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gafka 37 Skrevet 25. Juli, 2021 Her er min første indspark her i forummet: Jeg har selv haft nogle skønne oplevelser hos Dalya, dengang hun var på Nørrebro. Vil meget gerne besøge hende igen en dag. Kan varmt anbefales, hvis man søger en meget sød GP... dog havde jeg en lille smule problemer med at kommunikere med hende på engelsk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1315 Skrevet 25. Juli, 2021 Sir Vanir skrev, den 24.7.2021 at 01:32: Fik her i nat en skøn oplevelse hos Dalya. https://annoncelight.dk/showad/304722 Da hun åbnede døren startede jeg dog med at blive lidt i tvivl om det var hende. Men hun har tilsyneladende valgt at gøre sit hår lysere. Hun var virkelig sød og nede på jorden. Vi aftalte 15 minutter for 400. Inden pengene var kommet på tale. Bukkede hun sig forover indover sengen. Mens hun satte noget musik igang på mobilen. Som hun med sin røv lavede æggende bevægelser til. Lillemanden som ellers godt kan protestere stod rank som en flagstang. Pengene skiftede hænder og Dalya rullede gummi på med munden. Herefter et himmelsk blowjob. Hold op hvor er hun god til den disciplin. Hereftr mig ned og høre gengæld. Hun smagte dejligt. Dalya stønnede til....Nok mest for min skyld. Men det lød ikke overdramatisk. Herefter missionær og doggy. Og så kunne det ikke holdes tilbage mere. Stedet var rigtig fint. Sted 8/10 Pige 8/10 Sexdelen 9/10 hvrdan er hendes bryster? Jeg har flere gange overvejet hende, men gider ikke hvis brysterne ikke er store, sidder godt og er ægte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gafka 37 Skrevet 25. Juli, 2021 Gammel rotte skrev, 1 time siden: hvrdan er hendes bryster? Jeg har flere gange overvejet hende, men gider ikke hvis brysterne ikke er store, sidder godt og er ægte. Jeg vil gerne svare på det. Hendes bryster er halvstore, efter min mening. De sidder ikke godt, de hænger rimelig meget. Så ja, de er ægte, vil jeg tro. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hammedhatten 14 Skrevet 1. August, 2021 Har hun et pænt røvhul? Har mange gange overvejet at besøge hende, især når hendes numse ser så dejlig ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg