Hop til indhold
Manica

Isabell fra Bording www.privat-diskret.dk

Recommended Posts

26/7 2013.

Ca kl 14:30 ringede jeg til Bording, en sø dame tog telefonen. Der var kun en på vagtplanen, så ikke meget at vælge i mellem. De foto der var af Isabell, var ikke min kop the. Men der var jo ikke andre og venlige dame lovede at hun var en meget sød 21 årig pige, så vi aftalte 2 timer.

Kl 22:45 stod jeg spændt og ventede udenfor. 22:58 kom bilen. Det var en god start. Jeg hader når folk kommer for sent.

Endelig åbnede bildøren, og Isabell kom ud. WAUUU! En pige på 160 cm. Vidunderlig slank og smuk, men stadig med kvindelige former. Og en af de smukkeste ansigter jeg havde set. Guddommeligt smukke øjne. Hun var MANGE MANGE gange bedre end de fotos jeg havde set. Så min dag skulle alligevel ende godt.

Vi gik ind og jeg gav Isabell et glad hvidvin. Jeg vidste hende lidt rundt i mit hus. Vi tog vores glas og gik op i ”arbejdsværelset”. Vi aftalte at jeg skulle have superfransk som tillæg til de bestilte 2 timer. Betalte 3400 kr.

Vi lagde os på sengen og talte om alt muligt, så sagde hun at hun havde nogle tatoveringer, og ikke håbede det var et problem. NEJ svarede jeg – de klædte hende, så det var OK.

Hun var fantastisk at tale med. Skøn pige.

Endelig tog vi tøjet af, og det var virkeligt godt. Smukke slanke ben, lille lækker røv, og dejlige bryster. En dejlig dejlig tøs. Hendes forældre har været dygtige må jeg sige. Skal ikke glemme hendes vidunderlige lille stramme fisse. Kort sagt SKØNT.

Vi kyssede noget... dejligt... Men nu kunne lille mand ikke vente mere – så Isabella startede med superfransk og det må jeg sige – med hende kalder jeg det SUPER SUPER DUBER SUPERFRANSK, hun var pengene værd bare på grund af det.

Så var det min tur til at slikke hende. Og sikke et syn. Dejlig lille glat barberet smagsfuld fisse. I baggrunden kunne jeg høre englene synge. Efter måske 5-10 mintter satte hun sig op på mig, og jeg trængte ind i hendes nu våde og saftige stramme sprække, for Søren – Isabell kan sit kram.

Noget tid efter tog jeg hende i missionær stilling, samtidig kyssede jeg de skønne bryster, så sagde Isabell: ”Du siger du godt kan lide min røv, så måske vil du ta' mig i doggystyle.” OG JA TAK – JEG VIL! Der kom jeg ret hurtigt, virkeligt dejligt. Så lagde vi os på ryggen.

Efter talte vi om katte. Det viste sig at vi begge har katte. Det var en virkelig god aften, og det var 100% Isabells skyld. Min bedste fødselsdag i mange år.

Så var tiden gået, jeg kyssede hende farvel, og hun gik ud til bilen i den stjerneklare nat.

Karakter 9 ud af 10 (10 er nærmest umuligt at få af mig, for jeg er skamfuldt kræsen. Men er sikker på at 99,9% af befolkningen ville give hende 10 stjerner).

Kan kun sige PRØV ISABELL !!!! Giv jer selv en skøn oplevelse. I snyder kun jer selv ved ikke at prøve hende. Men vær god ved hende, og behandel hende med respekt, det fortjener hun.

Kærlig hilsen

MANICA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Manica,

Efter at have læst både denne og din anmeldelse af Tilde har jeg besluttet at besøge en af disse 2 piger, men hvem vil du anbefale mest? :)

Jeg går meget op i et smukt ansigt, mere end store bryster osv...

Hvis du ikke vil skrive det her må du meget gerne skrive en privat besked.

Mvh Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Manica,

Efter at have læst både denne og din anmeldelse af Tilde har jeg besluttet at besøge en af disse 2 piger, men hvem vil du anbefale mest? :)

Jeg går meget op i et smukt ansigt, mere end store bryster osv...

Hvis du ikke vil skrive det her må du meget gerne skrive en privat besked.

Mvh Peter

Uha! Den er svær at svare på. Det er begge RIGTIGT dejlige piger!

Smag og behag er forskellig - Faktisk er mit bedste forslag: Har du lyst og råd - så prøv dem BEGGE.

Du får i begge tilfælde en GOD oplevelse.

Og de er ret forskellige.

Mvh Manica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skimmede lige min anmeldelse af Isabell igennem for et øjeblik siden. Og når jeg læser den - OG når jeg tænker tilbage på denne vidunderlige pige... Så ved jeg ikke hvad der gik galt. Karakteren 9 (ud af 10) er simpelthen ikke rimeligt. Det skulle være 10 !!

Alle kan have en dårlig dag - det må jeg have haft da jeg gav den karakter.

mvh

Manica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende Isabell fra privat-diskret, Har hun tusser på højre ben og begge ribcages, jeg er ikke sikker på om det er hende jeg søger. Lille og med gode store bryster og en lille fræk røv. Lyder det som det kan være hende? Det håber jeg, da hun har været svær at finde i nogen tid. Sikkert været offline i nogen tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende Isabell fra privat-diskret, Har hun tusser på højre ben og begge ribcages, jeg er ikke sikker på om det er hende jeg søger. Lille og med gode store bryster og en lille fræk røv. Lyder det som det kan være hende? Det håber jeg, da hun har været svær at finde i nogen tid. Sikkert været offline i nogen tid.

 

21 år, 160 cm og D-skål - prøv evt. at se billeder af hende her: http://www.privat-diskret.dk/index.php/classifeds?controller=classifieds&task=detail&id=176 håret er mørkt, men det skifter måske af og til  :wink:

 

Hende her er derimod ikke så lille, men hun har nogle store nødder og lidt tusser: https://annoncelight.dk/annonce/93790/www-danske-isabella-dk-sexy-smaek

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Isabell har en lækker tatovering på ryggen og en på armen. 

 

Lækker lille sag. Selvom hun har fået en dårlig anmeldelse, hvilket er synd, så er hun værd et besøg.

 

God weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...