Hop til indhold
herrenodense

Seductive neighbor Barbara god til bdsm

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/322775

Ung sød og villig tog imod BDSM uden brok (hun kunne så heller ikke brokke da hun var bundet i håndjern og med en stor gag i munden

Brysterne er lidt for små til en god brystbinding og hun taler stort set kun ? Men klart den bedste sexslave jeg nogensinde har set på annoncelight

Pris 1000 kr for BDSM plus tid så 2400 for en time

 

 

Redigeret af herrenodense
  • Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Haha 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er meget nysgerrig på dette. 
Kan du ikke sætte lidt flere ord på, hvilken slags BDSM I praktiserede?
 

Var der desuden selfie krav ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Jeg krydser fingre for at hun rykker til sjælland, så skal der dælme prøves en time af med lidt af hvert :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter
herrenodense skrev, 1 time siden:

Andet besøg var en helt anden oplevelse så kan nok ikke længere anbefale hende kan man ikke redigere dine indlæg?

 

Du kan ikke redigere dit oprindelige indlæg men uddyb gerne her i tråden - jeg var ellers selv MEGET lokket af at finde en måde at komme til Odense på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der igår. Jeg var tilfreds med BJ, men stemningen var meget akavet, og hun var ikke i godt humør. Svært at sige, om hun bare ikke brød sig om mig. Men det virkede som om noget andet stak bag.

 

Jeg så lige her på tråden, at jeg ikke er den eneste der har oplevet noget i denne weekend og ville dele.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...