Hop til indhold
xxl lover

Modtage og give sorte kys - thaipige

Recommended Posts

Forleden fik jeg, uden at have bedt om det, sorte kys under et besøg hos en thai-pige. Det blev gjort ret grundigt. Har tit prøvet at få en finger op under massagen, men ikke sorte kys. Det endte med, at jeg fik FP, men jeg tænkte på bagefter om jeg skulle have gjort tilsvarende på hende, når hun “spiller op” på den måde Jeg vil besøge hende igen, så hvad gør jeg næste gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxl lover skrev, for 6 minutter siden:

Forleden fik jeg, uden at have bedt om det, sorte kys under et besøg hos en thai-pige. Det blev gjort ret grundigt. Har tit prøvet at få en finger op under massagen, men ikke sorte kys. Det endte med, at jeg fik FP, men jeg tænkte på bagefter om jeg skulle have gjort tilsvarende på hende, når hun “spiller op” på den måde Jeg vil besøge hende igen, så hvad gør jeg næste gang?

Spørger hende, om hun kan lide at modtage det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxl lover skrev, for 9 minutter siden:

Forleden fik jeg, uden at have bedt om det, sorte kys under et besøg hos en thai-pige. Det blev gjort ret grundigt. Har tit prøvet at få en finger op under massagen, men ikke sorte kys. Det endte med, at jeg fik FP, men jeg tænkte på bagefter om jeg skulle have gjort tilsvarende på hende, når hun “spiller op” på den måde Jeg vil besøge hende igen, så hvad gør jeg næste gang?

Link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
xxl lover skrev, for 16 minutter siden:

Forleden fik jeg, uden at have bedt om det, sorte kys under et besøg hos en thai-pige. Det blev gjort ret grundigt. Har tit prøvet at få en finger op under massagen, men ikke sorte kys. Det endte med, at jeg fik FP, men jeg tænkte på bagefter om jeg skulle have gjort tilsvarende på hende, når hun “spiller op” på den måde Jeg vil besøge hende igen, så hvad gør jeg næste gang?

Du klør bare på. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero
xxl lover skrev, for 55 minutter siden:

Forleden fik jeg, uden at have bedt om det, sorte kys under et besøg hos en thai-pige. Det blev gjort ret grundigt. Har tit prøvet at få en finger op under massagen, men ikke sorte kys. Det endte med, at jeg fik FP, men jeg tænkte på bagefter om jeg skulle have gjort tilsvarende på hende, når hun “spiller op” på den måde Jeg vil besøge hende igen, så hvad gør jeg næste gang?

Er  det  sorte  kys  noget  som  hun  skilter  med  at  hun  tilbyder? Hvis  ikke,  bør  denne  service  holdes  mellem  jer,  da  hun  sikkert har  slikket  dig  i røven  af  lyst. 

Du  kunne  spørge  hende om hun  også  nyder  sorte  kys,  eller  hvis  du  slikker  hende  se  om  hun  "gør  plads" til  at  du  kan  slikke  hende  bag  i.

Forvent ikke, at  du  per  automatik får  sorte  kys  næste  gang  du  besøger  hende.   

Taler  af  erfaring,  det  er  ikke  alle  røve /personer  som  indbyder  til  at  give  sorte  kys,  men  lækkert  når  der  er  lyst  og  kemi  til  det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxl lover skrev, den 23.7.2021 at 16:39:

om jeg skulle have gjort tilsvarende

Det lader til de fleste tolker, at du har lyst til selv at slikke. Men når jeg læser denne formulering, lader det mere til at du spørger om, om du burde? Hvad handler det egentlig om - har du lyst til at slikke hende i røven, eller er du bare i tvivl om, om hun forventer det, når hun slikker dig?

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...