Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

hvordan mener du den dukker op jævnligt

Skrevet
John Dillermand skrev, for 24 minutter siden:

At annoncen har været på før flere gange,derfor håbede jeg at nogen kunne fortælle om det er humbug.

Det tror jeg ikke. Dådyrøjne (+herre) huserer i Vestsjælland med dogging setups.

(Har dog ikke selv prøvet)

Skrevet

Jeg har mødt dem før, til blow. 

De er skam dybt seriøse. Har dog ikke deltaget i bukkake event, men ser ingen grund til at de ikke skulle være seriøse netop der, når de er det til solo møder.

Hun er virkelig flot. Ser fræk ud. Sutter godt, vild med sperm.

Skrevet
  • Author

Tak til jer der har givet feedback. Så turde jeg godt prøve at kontakte med foto. Jeg ville da gerne bidrage til fruens skønhedsbehandling med bad i let syrnet og letsaltet tykmælk.

Men fik  intet svar tilbage så jeg har tydeligvis ikke passeret minimumskriterierne for deltagelse. Måske min alder sidst i 50'erne er et problem.

Syntes ellers det lød spændende.

John D.

Skrevet

Ærgerligt du ikke fik svar, John D.

Måske næste gang.

Nu ved jeg ikke hvor lang tid før du skrev, men somme tider kan der godt gå lidt tid før de svarer tilbage:blink:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.