Hop til indhold
Guest Den flittige

OL-Danmark

Recommended Posts

Guest Den flittige

I dag starter OL i Japan, jeg spår 10 medaljer til Danmark.

2 stk i Badminton

2 stk. i Sejllads

2 stk. i Banecykling

1 stk i Håndbold

1 stk i svømning

1 stk i Dressurridning

1 stk i Roning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 47 minutter siden:

Og hvor mange vinder en omgang corona? :rolleyes:

11……. Har talt hesten med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu da det foregår med +8 timers tidsforskel i Tokyo er det begrænset hvor meget man får set direkte i tv. 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
ppd skrev, for 3 timer siden:

Nu da det foregår med +8 timers tidsforskel i Tokyo er det begrænset hvor meget man får set direkte i tv. 

Der er dog i dag masser af danskere i direkte TV,  DR1- DR2 og Kanal 5.   I dagtimerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt dumme sendetidspunkter denne gang, desværre. I 2028 finder OL sted i Paris, så der kommer jeg til at se lidt mere. 

OL i 2028 og 2032 kommer til at blive afviklet i hhv. Los Angeles og Brisbane. Det bliver også nogle lidt dumme tidspunkter for danske TV seere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre
Val Venis skrev, for 2 timer siden:

Det er lidt dumme sendetidspunkter denne gang, desværre. I 2028 finder OL sted i Paris, så der kommer jeg til at se lidt mere. 

OL i 2028 og 2032 kommer til at blive afviklet i hhv. Los Angeles og Brisbane. Det bliver også nogle lidt dumme tidspunkter for danske TV seere. 

Ol i Paris i 2028 og Ol i hhv. Los Angeles og Brisbane i 2028 og 2032, det kan jeg ikke få til at stemme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næh, du har ret. Det var bare hvad Google oplyste mig. 

Tidsmæssigt ville det passe ok med et OL i et eller andet afrikansk land. Det lader dog ikke til at der er nogle dernede der er helt friske på opgaven. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv..Mine billeder af de smukke danske deltagere ( og alle var tækkelige)var åbenbart ikke lovligt, så må folk tænke sig til dem.

Ærgeligt at jeg har brugt tid på at lave søgninger og god/underholdende tekst osv. osv. til ingen verdens nytte/spild af min tid da det åbenbart ikke er en billedtråd.

 

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Første medalje til Danmark.

Sølv til Jesper Hansen i Skeed- Skydning, der hvor de skyder efter lerduer.

Tillykke herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare fortæl hvornår der er Beach volley, gymnastik og stangspring for kvinder.

I disse discipliner mødes talrige af mine interesseer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

OL er ikke sjovt længere når man ikke kan se de smukke piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, 1 time siden:

OL er ikke sjovt længere når man ikke kan se de smukke piger.

Lad nu være med dit klynkeri.

Du kender udmærket EG regelsæt.

Billeder er kun tilladt i billedtrådene.

Den ene dag klynker man over for mange Billeder. Den næste dag klynker man over for få Billeder.

Verden er nu engang ikke så lige til.  ;)

Ind imellem endog uretfærdig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 1 time siden:

Lad nu være med dit klynkeri.

Du kender udmærket EG regelsæt.

Billeder er kun tilladt i billedtrådene.

Den ene dag klynker man over for mange Billeder. Den næste dag klynker man over for få Billeder.

Verden er nu engang ikke så lige til.  ;)

Ind imellem endog uretfærdig.

Og kun billeder man selv ejer rigtighederne til. Det er ikke fedt at være admin og skal betale 2-3000 kr hver gang der er en der syntes det er fedt at tage et billede og ligge op her. Og det kan det hurtigt løbe op i med advokat og tillæg for uretmæssigt brug af billeder.

 

hvis du gerne vil ligge billeder op så indsæt link til hjemmesiden eller artiklen hvor du har fundet billedet så overtræder du ingen regler.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 4 timer siden:

OL er ikke sjovt længere når man ikke kan se de smukke piger.

Du kan da bare tænde for flimmerkassen. Der er noget til alle, både Lolita( gymnastik) og dem med en god numse (stangspring). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 25.7.2021 at 21:29:

Øv..Mine billeder af de smukke danske deltagere ( og alle var tækkelige)var åbenbart ikke lovligt, så må folk tænke sig til dem.

Ærgeligt at jeg har brugt tid på at lave søgninger og god/underholdende tekst osv. osv. til ingen verdens nytte/spild af min tid da det åbenbart ikke er en billedtråd.

 

Næ næ ingen grund til ærgelse. 

Den brugte tid på et velformuleret og gennemtænkt indlæg med forbilledlig researcharbejde har bestemt været ganske givtig.....det har afholdt et nyt nedsættende indlæg om yngre kvinders gang i sport. Forestillingen om  "Lille henrivende Inge" og høhø-joken om trøjebyt i kvindesport vidner om en gammel gris-tankegang. 

Mildt formuleret finder jeg sådant et kvindesyn temmelig forkvarklet - både her som i  dine øvrige tråde om "den beklagelige manglende lyst for benspred og lettjente penge af den unge sprøde danske studine".  ØF øf og føj.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og OL -  dælme mange sportsgrene og discipliner at forholde sig til/følge med i. 

De danske atleters kampe følges mere perifert - indmellem indfanges af et kraftfyldt Wuuuuiiii, når  en benhård kamp om medaljer udspilles. 

Selvom jeg ikke har en hujende forstand på sejlsport blev kampen om guldet forleden yderst spændende at følge. Godt gået eller nærmere sejlet. Og fandme utroligt - et  stykke ventilgummi kan marginalt være afgørende for guld eller sølv. Øv.

Det giver OL mig  - et indblik og fascination i mere ukendte sportsgrene, udført af de bedste og med største lidenskab. Oftest  kun et my mellem himmel eller helvede.  

Så et stort cadeau til alle udøverne - yngre som ældre, kvinder som mænd for dedikation, arbejdsomhed og afsavn - vejen gennem nåleøjet har krævet meget.  Respekt.  

Det var seks, det er nu syv.... kan det blive  8-10 stk ? Der er et bare gode muligheder endnu. Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er trods alt, må man gå ud fra, et erotisk forum så derfor syntes jeg godt det er tilladt at kommentere på de kvindelige atleters udstråling nu når der findes en tråd om dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 13 timer siden:

Det er trods alt, må man gå ud fra, et erotisk forum så derfor syntes jeg godt det er tilladt at kommentere på de kvindelige atleters udstråling nu når der findes en tråd om dette.

Bestemt -  et erotisk forum med plads til det meste. 

En bemærkning. Din lyst eller behov for at fremstille og betragte "de yngre kvindelige atleters" udstråling kan jeg blot ikke følge her i tråden. Mener at morskaben med fokus på det kropslige nedgøre deres præsentation heri en manglende anderkendelse som (elite)sportsudøver. At din holdning så udløser yderligere platte bemærkninger om lækre numser í badut spring fra medløber, kan eller skal du selvfølgelig ikke klandres eller stå til ansvar for. Det forplumre blot det samlede indtryk. Må jeg her tilføje, at der faktisk er lidt røre omkring  gensidig respekt og anerkendelse. Hints ? Norge beach volley, strandhåndbold  og heldragt i gymnastik. 

Havde du valgt kategorien  "Hvilken offentlig kendt person tænder dig ?" er jeg sikker på, at du havde sluppet for min surstrømning. En kategori du vist er bekendt med.

Og dog....ved nærmere eftertanke. En gentagende udtalelse trigger mig,  irriterer mig grænseløst. Hvordan i hede hulen kan det konkluderes, at den unge petite studine pr. definition har lyst til at forsøde tilværelse med...

Nå pyt jeg har sikkert misforstået noget i dette sexforum.

Og med OL-ånd  - Tak for kampen eller nærmere udvekslingen. Enige bliver vi vist ikke og fred være med det. Du ønskes god jagt og held og lykke - det er snart studiestart, måske falder lidt af på din vej. 

Og OL: 
Det var så 8 stk - skal resten af legene betragtes gennem optimistiske briller.  Selvfølgelig, vi er gode. Måske 10-12 stk ?  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MornFed skrev, den 5.8.2021 at 13:27:

Bestemt -  et erotisk forum med plads til det meste. 

En bemærkning. Din lyst eller behov for at fremstille og betragte "de yngre kvindelige atleters" udstråling kan jeg blot ikke følge her i tråden. Mener at morskaben med fokus på det kropslige nedgøre deres præsentation heri en manglende anderkendelse som (elite)sportsudøver. At din holdning så udløser yderligere platte bemærkninger om lækre numser í badut spring fra medløber, kan eller skal du selvfølgelig ikke klandres eller stå til ansvar for. Det forplumre blot det samlede indtryk. Må jeg her tilføje, at der faktisk er lidt røre omkring  gensidig respekt og anerkendelse. Hints ? Norge beach volley, strandhåndbold  og heldragt i gymnastik. 

Havde du valgt kategorien  "Hvilken offentlig kendt person tænder dig ?" er jeg sikker på, at du havde sluppet for min surstrømning. En kategori du vist er bekendt med.

Og dog....ved nærmere eftertanke. En gentagende udtalelse trigger mig,  irriterer mig grænseløst. Hvordan i hede hulen kan det konkluderes, at den unge petite studine pr. definition har lyst til at forsøde tilværelse med...

Nå pyt jeg har sikkert misforstået noget i dette sexforum.

Og med OL-ånd  - Tak for kampen eller nærmere udvekslingen. Enige bliver vi vist ikke og fred være med det. Du ønskes god jagt og held og lykke - det er snart studiestart, måske falder lidt af på din vej. 

Og OL: 
Det var så 8 stk - skal resten af legene betragtes gennem optimistiske briller.  Selvfølgelig, vi er gode. Måske 10-12 stk ?  

 

Selvfølgelig skal atleternes præstationer annerkendes. Det nægter jeg ikke, men at man ikke kan bringe billeder af en spotsstjerne fordi hun er smuk, forstår jeg simpelthen ikke.

Jeg nedgør hverken deres talent eller præstation. Nå. Lad det nu ligge for OL er slut,prut, finale.

Men sørgelig udvikling eroguide.dk går i møde, hvis man ikke engang må finde et profilbillede af en dansk, amerikansk, italiensk  eller israelsk  udøver og skrive at hun er lækker og gør det godt, når næsten mindreårige, med  dog heldigvis +18, i andre tråde både får pik i munden, numsen og missen, men de er jo anonyme eller bruger dæknavne så det er helt fint.

Ja,ja. #Metoo breder om sig.

Arigatou. 

See you in Paris.

11319848_victoire-1.jpg?v=1533565020

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...