Hop til indhold
Creta2

Sæby/gerne ældre dame

Recommended Posts

Jeg skal på ferie i Sæby fra på torsdag, nogen der kender nogen der........... og efterfølgende en uge i Tversted, nogen der... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Creta2 skrev, den 23.7.2021 at 13:32:

Jeg skal på ferie i Sæby fra på torsdag, nogen der kender nogen der........... og efterfølgende en uge i Tversted, nogen der... 

Tror du bliver nød til at bruge din bil i ferien ,hvis du skal have en chance , nærmeste mulighed er nok Aalborg    !  

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 9 timer siden:

Tror du bliver nød til at bruge din bil i ferien ,hvis du skal have en chance , nærmeste mulighed er nok Aalborg    !  

Arh ... Frederikshavn er da noget tættere på ... 
 

Creta2 skrev, den 23.7.2021 at 13:32:

Jeg skal på ferie i Sæby fra på torsdag, nogen der kender nogen der........... og efterfølgende en uge i Tversted, nogen der... 

Der er i hvert fald et enkelt thaisted i Hjørring og vist 2-3 steder i Frederikshavn. Det er ved at være et par år siden jeg har været på de kanter så tør ikke sige hvordan standarden og priserne er nu, men dengang var det ikke noget at råbe hurra for. Det var elendigt eller til voldsom overpris. Det kan være tingene har ændret sig siden, men jeg tvivler lidt ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 2 timer siden:

Arh ... Frederikshavn er da noget tættere på ... 
 

Der er i hvert fald et enkelt thaisted i Hjørring og vist 2-3 steder i Frederikshavn. Det er ved at være et par år siden jeg har været på de kanter så tør ikke sige hvordan standarden og priserne er nu, men dengang var det ikke noget at råbe hurra for. Det var elendigt eller til voldsom overpris. Det kan være tingene har ændret sig siden, men jeg tvivler lidt ... 

Mit svar var ! at det er ikke godt i området ,!!! og har erfaring  , Så derfor mit svar !!!!og det er up to date,,>>>>>>>>>>>>>>>>>> hvis vi mener det samme ,!!! menes god massage , gerne ældre og måske ekstra,

Så findes det ikke i området!!!   håber nu det er klart hvad jeg mener!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, 1 time siden:

Mit svar var ! at det er ikke godt i området ,!!! og har erfaring  , Så derfor mit svar !!!!og det er up to date,,>>>>>>>>>>>>>>>>>> hvis vi mener det samme ,!!! menes god massage , gerne ældre og måske ekstra,

Så findes det ikke i området!!!   håber nu det er klart hvad jeg mener!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du skal måske lige lade blodtrykket falde lidt så du kan skrive klart og tydeligt med passende tegnsætning. Det gør det en del nemmere at forstå hvad du faktisk mener. Havde du evt. uddybet din første kommentar så havde det også været nemmere at forstå hvad du mente der ... det fremgik i hvert fald ikke tydeligt af din første kommentar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...