Hop til indhold
Martin M

Uden kondom for tiden i det sydjyske?

Recommended Posts

Er det nogen der kender en dejlig slank q i det sydjyske for tiden, der tilbyder sex uden. Det skal helst være en der ikke åbenlyst tilbyder det, men hvor det er muligt alligevel som fx Diana i Holsted pt Holstebro og Vivian i Vejen). Send gerne besked privat, da dette emne altid skaber polemik. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 3 minutter siden:

Nu kan man vel ikke kalde Diana i Holsted for slank.....

Nej det har du helt ret i :) Har aldrig været sammen med hende - kun set hende, da jeg besøgte Melinda i Holsted. Det var kun som eksempel på en der tilbyder det uden direkte at reklamere med det… 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stop nu lige det der med at nævne kvinder der tilbyder sex uden kondom, hvor det ikke fremgår af deres annoncering. Der er nok en grund til at de ikke nævnes

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Stop nu lige det der med at nævne kvinder der tilbyder sex uden kondom, hvor det ikke fremgår af deres annoncering. Der er nok en grund til at de ikke nævnes

Netop derfor jeg skriver og anmoder om info privat. De to jeg nævner kan du se anmeldelser af, hvor det nævnes….. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin M skrev, for 21 minutter siden:

Netop derfor jeg skriver og anmoder om info privat. De to jeg nævner kan du se anmeldelser af, hvor det nævnes….. 

Det bliver da ikke bedre af, at det er noget tys tys undergrunds, i private beskeder! 

 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 time siden:

Det bliver da ikke bedre af, at det er noget tys tys undergrunds, i private beskeder! 

 

 

Jo isoleret ift det med ikke at nævne hvem der tilbyder det. Om det ikke bliver bedre ift noget andet, ved jeg ikke….. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 time siden:

Det bliver da ikke bedre af, at det er noget tys tys undergrunds, i private beskeder! 

Den eneste grund til ikke at linke til annoncer for piger der skriver (eller har skrevet) at de tilbyder uden, er alle de uartikulerede moralske opstød der pr. automatik kommer fra tilsyneladende forsmåede wannabe højesteretsdommere med selvopfundet patent på hvad der er rigtig og forkert i denne her verden. Ingen nævnt - ingen glemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 18 minutter siden:

Den eneste grund til ikke at linke til annoncer for piger der skriver (eller har skrevet) at de tilbyder uden, er alle de uartikulerede moralske opstød der pr. automatik kommer fra tilsyneladende forsmåede wannabe højesteretsdommere med selvopfundet patent på hvad der er rigtig og forkert i denne her verden. Ingen nævnt - ingen glemt.

De ting som ikke nævnes i en annonce, er vel forbeholdt dem som pigen udvælger? 

Hvis alle så pludselig kommer rendende, så ved hun da at nogle har fortalt andre om det. Og pludselig er alle de faste kunder, eller delvis gengangere under mistanke. 

Ja trådstarter nævner at der kan sendes pm, men der ved vi godt at det strømmer ind på kryds og tværs med beskeder fra andre som også lige vil have et navn på pigen... 

Moralske opstød? Ja måske mellem brugerne her, men jeg tror at piger som officielt tilbyder sex uden, at de her godt gang i forretningen, så de er nok ligeglade... 

De eneste annoncer jeg ser, hvor nummer gives på dagen, og annoncen slettes igen om eftermiddagen, er piger som tilbyder sex uden kondom. Det må jo betyde at de er fuldt booket... 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det ikke sådan at jeg bare kontakter dem jeg får info om som en elefant i et glasbur. Er meget diskret med henvendelse, så intet problem i det. Har besøgt GP’ er i mere end 25 år, så jeg ved godt hvordan man henvender sig diskret..,., 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, den 23.7.2021 at 16:42:

De ting som ikke nævnes i en annonce, er vel forbeholdt dem som pigen udvælger? 

Hvis alle så pludselig kommer rendende, så ved hun da at nogle har fortalt andre om det. Og pludselig er alle de faste kunder, eller delvis gengangere under mistanke. 

Ja trådstarter nævner at der kan sendes pm, men der ved vi godt at det strømmer ind på kryds og tværs med beskeder fra andre som også lige vil have et navn på pigen... 

Moralske opstød? Ja måske mellem brugerne her, men jeg tror at piger som officielt tilbyder sex uden, at de her godt gang i forretningen, så de er nok ligeglade... 

De eneste annoncer jeg ser, hvor nummer gives på dagen, og annoncen slettes igen om eftermiddagen, er piger som tilbyder sex uden kondom. Det må jo betyde at de er fuldt booket... 

Der er ingen garanti for at alle kan få alle de ydelser som en pige annoncer med. Det er op til pigen at bestemme når hun står over for kunden. Hun er ikke tvunget til at yde de ydelser hun annoncer med.

Den eneste grund til at flere og flere piger ikke længere annoncer med sex uden gummi, selvom de tilbyder det, er moral politiet på boards som dette. Det går desværre også ofte udover pigerne selv som får div. SMS'er m.m. hvor de svines til for at tilbyde sex uden gummi.

Desværre er det eneste som moral politiet får ud af deres angreb at sex uden gummi nu primært bliver tilbudt i det skjulte, hvilket så betyder at dem som ikke ønsker at besøge prostituerede som tilbyder denne ydelse ikke har nogen jordisk chance for at undgå dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 8 timer siden:

Der er ingen garanti for at alle kan få alle de ydelser som en pige annoncer med. Det er op til pigen at bestemme når hun står over for kunden. Hun er ikke tvunget til at yde de ydelser hun annoncer med.

Den eneste grund til at flere og flere piger ikke længere annoncer med sex uden gummi, selvom de tilbyder det, er moral politiet på boards som dette. Det går desværre også ofte udover pigerne selv som får div. SMS'er m.m. hvor de svines til for at tilbyde sex uden gummi.

Desværre er det eneste som moral politiet får ud af deres angreb at sex uden gummi nu primært bliver tilbudt i det skjulte, hvilket så betyder at dem som ikke ønsker at besøge prostituerede som tilbyder denne ydelse ikke har nogen jordisk chance for at undgå dette.

Det handler sådan set ikke om  gummi eller ej...det handler om, at man ikke skal dele alt muligt, som ikke står i en annonce... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 time siden:

Det handler sådan set ikke om  gummi eller ej...det handler om, at man ikke skal dele alt muligt, som ikke står i en annonce... 

Hm det bliver vistnok svært. Så dermed mener du, at alle anmeldelser her på siden kun må beskrive og omhandle det der står i annoncen. Eller skrive til en EG broder i fortrolighed.. Jeg har faktisk fået flere rigtigt gode tips her på siden i private beskeder. Mange tak for det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...