Hop til indhold
SIK354

Lucy, girl from your dreams first time in ODENSE

Recommended Posts

 

https://annoncelight.dk/showad/323462

 

Efter at have set hendes profil på Annoncelight, faldt jeg pladask for hendes billeder og jeg måtte give hende et besøg. Jeg var spændt på om virkeligheden ville leve op til billederne og jeg blev bestemt ikke skuffet. WOW. Billederne er valide og mål og vægt virker nøjagtig. Hun taler også godt engelsk.

Lucy var sød og chamerende og jeg blev budt indenfor af et dejligt smil. Jeg vil ikke gå i detaljer med selve akten. Lucy kan helt klart anbefales til den der søger en ægte GFE oplevelse.

Det er ikke sidste gang jeg besøger hende!:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
SIK354 skrev, den 23.7.2021 at 13:16:

 

https://annoncelight.dk/showad/323462

 

Efter at have set hendes profil på Annoncelight, faldt jeg pladask for hendes billeder og jeg måtte give hende et besøg. Jeg var spændt på om virkeligheden ville leve op til billederne og jeg blev bestemt ikke skuffet. WOW. Billederne er valide og mål og vægt virker nøjagtig. Hun taler også godt engelsk.

Lucy var sød og chamerende og jeg blev budt indenfor af et dejligt smil. Jeg vil ikke gå i detaljer med selve akten. Lucy kan helt klart anbefales til den der søger en ægte GFE oplevelse.

Det er ikke sidste gang jeg besøger hende!:D

Wooow, thank u so much for good review<3 hope see u again!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SIK354 skrev, den 23.7.2021 at 12:16:

 

https://annoncelight.dk/showad/323462

 

Efter at have set hendes profil på Annoncelight, faldt jeg pladask for hendes billeder og jeg måtte give hende et besøg. Jeg var spændt på om virkeligheden ville leve op til billederne og jeg blev bestemt ikke skuffet. WOW. Billederne er valide og mål og vægt virker nøjagtig. Hun taler også godt engelsk.

Lucy var sød og chamerende og jeg blev budt indenfor af et dejligt smil. Jeg vil ikke gå i detaljer med selve akten. Lucy kan helt klart anbefales til den der søger en ægte GFE oplevelse.

Det er ikke sidste gang jeg besøger hende!:D

"Jeg vil ikke gå i detaljer med selve akten"......Nej selvfølgelig ikke :wacko:

Hvis i absolut skal lave sådan en bullshit-anmeldelse hver gang der dukker en ny pige op, så prøv i det mindste at være lidt mere kreative!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, 1 time siden:

"Jeg vil ikke gå i detaljer med selve akten"......Nej selvfølgelig ikke :wacko:

Hvis i absolut skal lave sådan en bullshit-anmeldelse hver gang der dukker en ny pige op, så prøv i det mindste at være lidt mere kreative!!

Det er da godt at forumspolitiet har fået øje på min anmeldelse. Det kan være du skulle lave en skabelon som vi nye brugere kan følge :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SIK354 skrev, for 6 timer siden:

Det er da godt at forumspolitiet har fået øje på min anmeldelse. Det kan være du skulle lave en skabelon som vi nye brugere kan følge :lol:

Jamen det kan jeg sagtens.....

Lad vær' med at ødelægge forummet med den slags spam!!! Pigerne har annoncer mindst 3 steder, det må være nok.

Ydermere lå der jo en anmeldelse i forvejen.....men måske snurrer kasseaparatet ikke hurtigt nok?

Folks reaktion har vist talt deres tydelige sprog...

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
SIK354 skrev, for 9 timer siden:

Det er da godt at forumspolitiet har fået øje på min anmeldelse. Det kan være du skulle lave en skabelon som vi nye brugere kan følge :lol:

Vi har klaret os rigtig fint uden skabeloner og de vilde retningslinjer i maaaange år. Måske du bare, som meget "ny" (du har været her 4dage) herinde, li skulle se dig lidt for, og lodde stemningen.

Det virker utroværdigt, just saying

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keiro skrev, for 18 timer siden:

@ild i piben @Big3lover I 2 trænger til ferie, og nogle gode oplevelser..

Utroligt.....Hvordan kunne du vide det med ferie? :D

Mht oplevelserne så har jeg dog ikke noget at klage over ;-) 

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
SIK354 skrev, den 23.7.2021 at 12:16:

 

https://annoncelight.dk/showad/323462

 

Efter at have set hendes profil på Annoncelight, faldt jeg pladask for hendes billeder og jeg måtte give hende et besøg. Jeg var spændt på om virkeligheden ville leve op til billederne og jeg blev bestemt ikke skuffet. WOW. Billederne er valide og mål og vægt virker nøjagtig. Hun taler også godt engelsk.

Lucy var sød og chamerende og jeg blev budt indenfor af et dejligt smil. Jeg vil ikke gå i detaljer med selve akten. Lucy kan helt klart anbefales til den der søger en ægte GFE oplevelse.

Det er ikke sidste gang jeg besøger hende!:D

Hejsa, Hvordan var hun med intenst og dybt kys ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Where2 skrev, for 50 minutter siden:

Hejsa, Hvordan var hun med intenst og dybt kys ?

Hun lagde selv meget op til våde dybe kys og godt med øjenkontakt under sex, hvilket er et plus i min bog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SIK354 skrev, for 40 minutter siden:

Hun lagde selv meget op til våde dybe kys og godt med øjenkontakt under sex, hvilket er et plus i min bog.

mange tak for tilbagemeldingen. God dag:=)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...