Hop til indhold

Recommended Posts

Tjaa.. som overskriften siger, så ønsker jeg det bedste :P Jeg har frekventeret mange Thaisteder i og uden for KBH, og er sikker på, at der er steder jeg BØR besøge igen, men lidt mere, om hvad jeg søger:

- Sød Thaidame 25-40 år

- Mobilpay/dankort - gider ikke det der kontaktbesvær

- GOD massage - jeg foretrækker oftest at have en mix-massage, hvor jeg bliver gennemæltet med albuer m.m., herefter mere blid olie og måske afsluttende med Tantra/senses - og hvis humøret er til det (er det altid ;)) så en form for happy - helst MF men også gerne HJ.

- Pænt sted.

- Ikke alt for megen fokus på mersalg, men gerne med "naturlig" pirring. Hvordan man nu lige gør det som massør ved jeg ikke :D

- Fair med priser, ydelser og tid.

- FP er ikke nødvendigt  - Meget sjældent jeg vælger det.

- Helst bløde bryster, og meget gerne kyssende, hvis der er B2B involveret.

Så ..ikke fordi jeg har så mange krav (host).. men handler vel i virkeligheden om det, som de fleste af os søger: God massage, så vi får orden på kroppen, pirren, og så et godt forløsende HJ/bJ som ende, af en smilende og sød Thaikvinde. 

Lad mig endelig høre jeres bud - for der er HELT sikkert sket meget efter Corona. 

- Kan selv anbefale: Dokkun og Em i Glostrup. Begge steder er som jeg ønsker, men Em kræver kontant betaling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv stor fan af Em, helt tilbage fra hun var på Åboulevarden . Har dog noget svært ved at se at hendes kontantbetalingspolitik er en så stor og umulig hurdle at komme over.

10 sekunder ved en hæveautomat og afsted til Em det går. Ikke så uoverkommeligt eller er det kun mig, der gerne ofrer lidt ekstra tid for at besøge Em og de mange andre thaikvinder, som foretrækker kontanter. Tror ikke lige jeg kan komme på emner, der kan opfylde kravene der stilles, undskyld :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men Em tilbyder mig bekendt ikke kys. Ikke at det betyder noget for mig. Hun er en rigtig dejlig kvinde og så kan hun virkeligt finde ud af at massere. 

Men måske Tina Thai kunne være et bud, men det er også kontant afregning, hvilket jeg tror størstedelen af stederne helst vil have. 

https://annoncelight.dk/showad/308761

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres svar:)

Er helt med på, at jeg sætter baren urealistisk højt, men det KUNNE jo være at der var en for mig en ukendt stjerne. 

Mht penge,.. Så stresser jeg altid lidt over, om jeg har nok med.. så det er for at fjerne det element. 

Tina er sød og skøn... Og har besøgt hende flere gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mr_T skrev, for 21 minutter siden:

Mht penge,.. Så stresser jeg altid lidt over, om jeg har nok med.. så det er for at fjerne det element. 

Du kender vel din max grænse for, hvor meget du vil betale i sidste ende eks. 1500 for en times FP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit vedkommende foretrækker jeg MobilePay for at slippe for ende med kontanter i pungen, hvis man ender med et lavere forbrug end forventet. 
specielt i disse corona tider er det svært at få brugt dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...