Hop til indhold
azazel

Lille Nips Midtfyn

Recommended Posts

http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=24&t=7299

Selv tak ;)

Kan ikke se om det er den samme, da linket i tråden ikke virker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Side 3 indlæg nummer 2.

Selv tak :P

Hehe ja overskriften er godt nok det samme :) men linket i hans tråd virker ikke ;<.. Såå ville bare høre

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis hun matcher nogenlunde, og de ting der bliver tilbudt i annoncen gælder, så er du vel ikke blevet totalt deprimeret, eller hva Azazel

Klagede ikke :D fik et blow.. Dog blev hun stille da man spurgte hvorfor hun brugte en andens billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er nok bare Sofie du har mødt i stedet.

Kecia er i DEN GRAD ægte!

Men Kecia har fra tid til anden 'teamet up' med andre piger (ofte Sofie), hvor de så også fås sammen.

Hun er lille bitte...."white trashy"...sorry...men faktisk både fræk og sød...og 18 år. Spinkel krop men faktisk gode former, der matcher hendes skikkelse. Hun har tuscher og piercinger...og der kommer flere og flere til (tattoos). Sofie er lidt større, kan jeg forstå på Kecia, men har ikke mødt hende (Sofie).

Hun er nok lidt mere 'fremmelig' end 99 ud af 100 andre på 18 år....men heller ikke så tit, man oplever piger, der giver købesex i en gammel campingvogn i forældrenes have...hmmm....

Hun er ikke dum...og er afklaret med 'jobbet'...har klare grænser (selv om jeg synes det er tåbeligt at have sex uden gummi på menukortet...uagtet at måske kun få vælger det)..men hun er venlig og høflig....Og hvis man ellers kan skabe en god kemi, så kigger hun bestemt ikke på uret.

Hun giver et super blidt indlevende blow...og knepper i alle stillinger...

Ja...det er 'udkantsdanmark'....og en fjern verden sikkert for mange herinde....og man behøver nok ikke en universitetsgrad for at kunne konkludere, at der nok har været nogle andre opvækstsbetingelser her end i de fleste kernefamilier.

Man er virkelig på 'udebane' her...men hun leverer varen, må man sige.

/Steve

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det piger fra samme bureau ?

Evt. Link ?

Er nok bare Sofie du har mødt i stedet.

Kecia er i DEN GRAD ægte!

Men Kecia har fra tid til anden 'teamet up' med andre piger (ofte Sofie), hvor de så også fås sammen.

Hun er lille bitte...."white trashy"...sorry...men faktisk både fræk og sød...og 18 år. Spinkel krop men faktisk gode former, der matcher hendes skikkelse. Hun har tuscher og piercinger...og der kommer flere og flere til (tattoos). Sofie er lidt større, kan jeg forstå på Kecia, men har ikke mødt hende (Sofie).

Hun er nok lidt mere 'fremmelig' end 99 ud af 100 andre på 18 år....men heller ikke så tit, man oplever piger, der giver købesex i en gammel campingvogn i forældrenes have...hmmm....

Hun er ikke dum...og er afklaret med 'jobbet'...har klare grænser (selv om jeg synes det er tåbeligt at have sex uden gummi på menukortet...uagtet at måske kun få vælger det)..men hun er venlig og høflig....Og hvis man ellers kan skabe en god kemi, så kigger hun bestemt ikke på uret.

Hun giver et super blidt indlevende blow...og knepper i alle stillinger...

Ja...det er 'udkantsdanmark'....og en fjern verden sikkert for mange herinde....og man behøver nok ikke en universitetsgrad for at kunne konkludere, at der nok har været nogle andre opvækstsbetingelser her end i de fleste kernefamilier.

Man er virkelig på 'udebane' her...men hun leverer varen, må man sige.

/Steve

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det piger fra samme bureau ?

Evt. Link ?

Bureau??

Sig mig læser du ikke tråden først?

Det er private unge Annoncelight piger jo....fremgår det ikke ret tydeligt??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sig mig... Der er jo også bureauer der annoncerer på annoncelight

:)

Bureau??

Sig mig læser du ikke tråden først?

Det er private unge Annoncelight piger jo....fremgår det ikke ret tydeligt??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne pige er Fake :).. Ikke hende som dukker op.

Hej. Det er ikke sofie du har mødt, til den der nu har sagt det. Det er den tidligere Jessica du har mødt :)

Der er en ny jessica på nu sammen med mig, hende som engang hed sofie. 

Mvh. Kecia. 

 

PS. Mange tak for alle jeres rosende ord :) Vi er glade for i har haft en god oplevelse og håber i vender tilbage til mange flere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...