Hop til indhold
Happyguy85

Frækkeste party Girl I VIBORG!

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/323763
 

Jeg kan kun anbefale dette vidunder. Hele oplevelsen har været gennemført fra start til slut. Hun er sjov, energisk, og utrolig, utrolig serviceminded. 
 

Man kan se hendes passion i det. Det er ikke ligesom de udlændinge, som man bare kan se, vil have det overstået.

 

Jeg besøger hende uden tvivl igen inden længe. Jeg kan slet ikke beskrive denne oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen og altid rart, når nye brugere serverer en dugfrisk og positiv anmeldelse. Hun ser rigtig lækker ud, men jeg synes også at hendes priser ligger i den høje ende, og jeg synes det er ærgerligt, at du slet ikke kan beskrive oplevelsen. Hvis jeg skal afsted, så er jeg afhængig af, at der kommer mere "kød" på en anmeldelse og i særdeleshed, når pigen skriver følgende på sin profil "Kun fræk hed sex med kondom og blowjob med kondom, tilbyder ikke andet end dette, heller ikke kys! så der er ingen grund til at spilde hverken din eller min tid med at spørge."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er stadigvæk overvældet over den skønne oplevelse, så det hele gik lidt for stærkt. Det er SÅ ærgerligt, der ikke er billeder af hendes ansigt til jer, der ikke har mødt hende. Hun er diskret, så det er helt forståeligt. 
 

Der er dog 1 minus fra min side, men det er en individuel vurdering. Jeg er til meget store numser, det har hun ikke, men derimod en sød, formet og god røv og pæn, slank krop 

 

Redigeret af Happyguy85

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 6 timer siden:

85 du skal vist til øjelægen. Der der nogle stk med med ansigt på

Ja, det er så ringe og se disse nye brugers anmeldelser , tror det er en Robert der skriver, kan EG ikke slette disse personer ??

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 5 minutter siden:

Ja, det er så ringe og se disse nye brugers anmeldelser , tror det er en Robert der skriver, kan EG ikke slette disse personer ??

knus

Jeg beklager, men øvelse gør mester. Det er min Aller første anmeldelse, så fald dog ned 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happyguy85 skrev, for 1 minut siden:

Jeg beklager, men øvelse gør mester. Det er min Aller første anmeldelse, så fald dog ned 

Åh, det er jeg ked af og høre,men har du besøgt andre GP,er du lige kan lave en anmeldelse på ?

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg, men denne tråd er kun omkring min oplevelse hos hende. 
 

Så må jeg i gang med at oprette en ny tråd, og øve mig på at beskrive oplevelserne bedre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...