Bukken 198 Skrevet 23. Juli, 2021 Har endnu engang genbesøgt Mirella som normalt er et sikkert kort – og ja det er hun stadig på trods af at hun er rykket til Vanløse. Eneste anke er at der ikke er fælles bad efter massagen hvor hun normalt hjælper med afvaskning. Det skyldes dog nok mest lokationens pladsforhold Men alt i alt: Beliggenhed: 10, Diskret lokation nær S-tog og ca. 15 minutters gang fra metro Billeder: 10, Jep - dog nok af lidt ældre dato men du får hvad du ser Aftale: 8, Nemt når det lykkedes men kan dog være svær at få kontakt til Massage: 10, Ikke hård men mere en erotisk massage – som er mit foretrukne B2B: 9, Dælme dejligt Berøringsvenlighed: 10, Nærmest ingen begrænsninger Pirring: 10, Oh Yeah vedvarende undervejs Tid: 10, Ude efter én time som aftalt Afslutning: 8, Savner lidt mere øjenkontakt men dog godkendt til den gode side Så alt i alt en klar anbefaling og med sikkerhed flere genbesøg https://annoncelight.dk/showad/278635 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 26. Juli, 2021 Jeg kan ikke forstå det med manglende fælles bad. Med mindre at du er tykkere end jeg er (undskyld). For jeg/vi plejer at fællesbade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukken 198 Skrevet 26. Juli, 2021 Jamen jeg plejer nu også at få hjælp til afvaskningen .. Men desværre ikke denne gang Og he He er nu en ganske almindelig størelse på 180/75 men jo stadig en kæmpe i forhold til Mirella Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JamandDK 11 Skrevet 28. November, 2021 Jeg har fornylig besøgt Mirella i Vanløse. Jeg var spændt på besøget, fordi jeg havde læst flere gode anmeldelser. For nu at fortsætte stilen fra denne anmeldelse, har jeg kopieret skalaen ind i dette indlæg. Beliggenhed: 10, Diskret lokation nær S-tog og Metro Billeder: 8, billeder af lidt ældre dato Aftale: 8, Nemt når det lykkedes men kan dog være svær at få kontakt til Massage: 7, ikke den mest erotiske massage jeg har modtaget. B2B: 9, Dejlig bløde former - dejlig bryster Berøringsvenlighed: 5, Jeg elsker oralsex. Der var meget begrænset adgang til fissen. Pirring: 6, med den begrænsede adgang til fissen er det ikke så pirrende. Afslutning: 5, Savner mere adgang til at slikke fisse. Tid: 7, Ude efter én time som aftalt - det var dejligt medet bad, men det kunne have være super skønt med et fælles bad. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg