Hop til indhold
Guest Brandbil

Ann thaimassage Viborg

Recommended Posts

Guest Brandbil

Var inde ved Ann thaimassage den anden dag. Har kendt hende i mange år, men blev overrasket over hvor kraftig hun er blevet. Syntes ellers altid at hun har været en flot og chamerende dame, men ……….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligefrem kraftig... det synes jeg nok er lige hårdt nok. Ja bevares, hun er da ikke blevet tyndere med årene... men derfor synes jeg stadig hun er en meget charmerende kvinde. Bare en skam at hun ikke er interesseret i b2b. Hvis hun tilbød det, så ville jeg være fast kunde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg var på besøg var før jul. Jeg husker hende som en flot thaikvinde med flotte former. Velproportioneret blød og lækker glat hud.

Hvis ordet kraftig er dækkende i dag, så må hun have sat sig til julebordet, hoppet fasten over og fortsat julen lige til påske.

Hun kunne let lokke mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandbil skrev, den 23.7.2021 at 05:09:

Var inde ved Ann thaimassage den anden dag. Har kendt hende i mange år, men blev overrasket over hvor kraftig hun er blevet. Syntes ellers altid at hun har været en flot og chamerende dame, men ……….

Jeg er kommet jævnligt hos Ann den sidste vel ca.halvandet år, og jeg vil give dig ret der er kommet ekstra kilo på, men sød det er hun og sikke en massage hun giver:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 11 minutter siden:

Findes der et link til damen?

Hvis et link !  er det samme som kontakt detajer , så prøv f.eks at brug Google :  skriv ! ann thai massage viborg , og du har måske, hvad du  søger eller mener .

God sommeraften i DK til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...