Hop til indhold

Recommended Posts

Syntes jeg kender alle triks for at lede efter tidligere anmeldelser, men overså en del da jeg kun søgte på Maria og annoncen er fra 7. juli , så troede jeg tog en for holdet, men nej...

Mistanken blev rejst da jeg lige skulle kikke på annoncen igen og så hendes mail adresse: filur[email protected]

https://annoncelight.dk/showad/322661

Nå, som sagt jeg troede jeg tog en for holdet - don't go there !

Lokket af søde billeder og fin tekst..
Hun skriver hun er 31 i annoncen, men tror hun er meget yngre
Pæn skikkelse, brysterne meget mindre en på billederne - om billederne er af hende er svært at afgøre, men så er de taget på en god dag

Mødt af lille klein pige, der ved starten virkede lidt reserveret - og som i den grad var det
Skulle have fanget at der var noget galt, men tænkte at hun bare var lidt genert
Hun var sur, meget sur/rasende og det virkede som om hun ikke gjorde det af egen vilje
Der var et eller andet med hendes ansigt, og efterfølgende tænker på på om hun var faldet uheldigt eller blevet slået..
Ingen empati - på nogen måde

Første ord var - vil du starte med at kneppe mig i røven?? - ikke lige det jeg gik efter, da hun faktisk havde nogle dejlige billeder i annoncen der sagde noget andet, men ok
Hun tog fat i pikken og arbejdede på den et kort øjeblik og da den var halvstiv puttede hun kondom på, hvilket naturligvis er svært.
Jeg bollede hende lidt i røven i doggy - faktisk en dejlig krop bagfra og dejlig hud, hun små stønnede lidt, men det var faktisk lidt kedeligt - undskyld
Af med kondomet og parat til lidt almindelig sex og lidt sutteri, men hun var stadig totalt kold og det førte ingen vejne.
Selvom jeg betalte for sut uden kondom, kom den aldrig i munden på hende - så jeg tænkte, nu er det nok og lod den gå på brysterne af hende, for det førte ingen steder.
Jeg var dårligt færdig, da papiret kom frem og jeg var uden af døren mindre end 10 minutter efter jeg var ankommet.

Jeg er ikke ked af et vildt dårlig knald - ja det kan man ikke kalde det, mere at jeg ikke var gået og havde givet pengene til en hjemløs foran supermarkedet.
Ussel over at jeg ikke hurtigt nok gennemskuet at der var noget galt, og at jeg udnyttede en lille pige mod hendes vilje.

Om jeg kommer igen - hvis du er i tvivl, så løs anmeldelsen igen. 

Pigen:  6
Sex:    03 pil ned af
Stedet: 5 så kun stuen der var totalt rodet, tæppet/lagnet på sengen lå rodet på sengen og blev bare rettet til(genbrug)
Antal ord udvekslet: under 10

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rolias skrev, for 17 timer siden:

Syntes jeg kender alle triks for at lede efter tidligere anmeldelser, men overså en del da jeg kun søgte på Maria og annoncen er fra 7. juli , så troede jeg tog en for holdet, men nej...

Mistanken blev rejst da jeg lige skulle kikke på annoncen igen og så hendes mail adresse: filur[email protected]

Pæn skikkelse, brysterne meget mindre en på billederne - om billederne er af hende er svært at afgøre, men så er de taget på en god dag

Mødt af lille klein pige, der ved starten virkede lidt reserveret - og som i den grad var det
Skulle have fanget at der var noget galt, men tænkte at hun bare var lidt genert
Hun var sur, meget sur/rasende og det virkede som om hun ikke gjorde det af egen vilje
Der var et eller andet med hendes ansigt, og efterfølgende tænker på på om hun var faldet uheldigt eller blevet slået..

Første ord var - vil du starte med at kneppe mig i røven?? - ikke lige det jeg gik efter, da hun faktisk havde nogle dejlige billeder i annoncen der sagde noget andet, men ok
Hun tog fat i pikken og arbejdede på den et kort øjeblik og da den var halvstiv puttede hun kondom på, hvilket naturligvis er svært.
Jeg bollede hende lidt i røven i doggy - faktisk en dejlig krop bagfra og dejlig hud, hun små stønnede lidt, men det var faktisk lidt kedeligt - undskyld
Af med kondomet og parat til lidt almindelig sex og lidt sutteri, men hun var stadig totalt kold og det førte ingen vejne.
Selvom jeg betalte for sut uden kondom, kom den aldrig i munden på hende - så jeg tænkte, nu er det nok og lod den gå på brysterne af hende, for det førte ingen steder.
Jeg var dårligt færdig, da papiret kom frem og jeg var uden af døren mindre end 10 minutter efter jeg var ankommet.

Jeg er ikke ked af et vildt dårlig knald - ja det kan man ikke kalde det, mere at jeg ikke var gået og havde givet pengene til en hjemløs foran supermarkedet.
Ussel over at jeg ikke hurtigt nok gennemskuet at der var noget galt, og at jeg udnyttede en lille pige mod hendes vilje.

Stedet: 5 så kun stuen der var totalt rodet, tæppet/lagnet på sengen lå rodet på sengen og blev bare rettet til(genbrug)

Hende har jeg dælme været tæt på at besøge... så sent som i aftes...

Hun virker super frisk og venlig på sms.

Tak for anmeldelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Drenge

Jeg har haft samme oplevelse, mødte en lidt slidt, irriteret og utålmodig pige der ikke var engageret.

Det var noget der tydligt skulle overstås, jeg halskneppede hende så tårnene trillede… og fik kun brok over ikke at være kommet;)

Efter en tid i den lettere uhumske sofa, hvor vi nok er mange brødre der har svedt … bad hun om at få den i røven… det nød hun faktisk og ville have det hårdt … men igen efter kort tid … brok.

Hun bad mig nu selv onanere og komme på hendes bryster….på trods af at have betalt for en time… var jeg klar til at gøre mig færdig og komme væk!!!

Det skal ikke gentages .. been there done that!

as for the rest of you stay away.. not worth it.

Redigeret af Happy69luke

Del dette indlæg

Link til indlæg

spot on anmeldelse - hun kan tage den i bagerste hul som en champ, men det er også det eneste positive at sige om hende..

Hvis ikke ovenstående anmeldelse er nok, så læs eventuelt kommentarerne til denne (ellers positive) anmeldelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
vildtgernenu skrev, for 21 timer siden:

Selvom alle alarmlamperne blinker hér.. har jeg stadig lyst til at besøge hende! Hold kæft det er dumt haha 

I know the feeling!!!!:D

Jeg magter ikke attituden og alt det der med at blove skyndet på....

men for satan, lige at få lov at pule godt igennem i 2'eren:biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
skraber7556 skrev, for 5 timer siden:

I know the feeling!!!!:D

Jeg magter ikke attituden og alt det der med at blove skyndet på....

men for satan, lige at få lov at pule godt igennem i 2'eren:biggrin:

Jo men det er der andre piger der kan …… Uden den sure mine og manglende indlevelse 

Brug pengene et andet sted …. Alt andet er bedre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Happy69luke skrev, den 28.7.2021 at 14:13:

Jo men det er der andre piger der kan …… Uden den sure mine og manglende indlevelse 

Brug pengene et andet sted …. Alt andet er bedre

Ja, jeg gør det heller ikke..

Har før været hos nogle kvinder, hvor jeg bagefter har følt at det var voldsomt spild af penge, i forhold til at oplevelsen var lort.

Og ved at jeg ville ærge mig over oplevelsen, hvis den er bare i nærheden af nogle af de anmeldelser der er af hende.

Men er nu mest til de danske kvinder som tager den i måsen. Måske derfor at jeg holder af tanken:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen af denne kvinde og det er klart en af de dårligste oplevelser som jeg har haft. Fra jeg kom og til jeg gik havde jeg en fornemmelse af at jeg ikke var velkommen og at jeg bare til besvær. Hertil tror jeg hele mit besøg varede 10 - 15 min (jeg havde betalt for 30 min) - det var 2 sut, 2 skub og en aflevering. 

Bliv væk - det bliver ikke dårligere (ud af de mange piger jeg gennem tiden har besøgt, så tager hun alligevel de dårligste anmeldelser).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også prøvet hende og det behøver jeg ikke gøre igen :0)

Tror hun blev sur første gang da jeg ikke kunne finde et sted at sætte bilen og var 5 minutter for sent på den, så sat jeg mine sko det forkerte sted i gangen, så lagde jeg mit tøj i den forkerte stol i stuen .

jeg havde spurgt efter et hurtigt bad inden vi gik i gang og der ville hun næsten kigge på ..

Sexen eller hvad man kalder det …  blow først men hun kørte hovedet så hurtigt frem og tilbage så der næsten kom røgudvikling ..bad hende sætte farten ned flere gange men hjalp kun lidt :0) 

Op på sofaen med hende på knæ og tog hende bagfra.. hun kom lidt med lidt klynk men ikke som om hun var der… så anal og det kunne hun da tage ..men der kom en sms imens som hun da lige skulle svare på imens jeg stod der med sjoveren oppe i hende :0) men hun fortalte bagefter at hun nød det .

Tror ikke jeg kommer igen .

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja jeg har lige besøgt hende, der var intet af alt det i skriver 

hun var både sød smilende, havde måske en lidt tør og sort humors som kan misforstås haha men ja var nu også den mund og røv der skulle kneppes;-) 

men jeg følte nu det var en fræk oplevelse 

hun klager ikke over jeg tog fat i hende og gav hende den hårdt analt, det der sku ikke mange af de piger der kan

og ja det blow jeg fik var dejligt dybt og vådt

tror hun kan lide at vi tager styringen for mig virkede det sådan 

og ja så kostede anal ikke ekstra :-)

så jeg følte mig værken snydt for oplevelsen eller penge

der er lidt rod ja med kasser og tøj men det genere ikke mig med sådan nogle småting

Del dette indlæg

Link til indlæg
nastyN skrev, for 2 minutter siden:

ja jeg har lige besøgt hende, der var intet af alt det i skriver 

hun var både sød smilende, havde måske en lidt tør og sort humors som kan misforstås haha men ja var nu også den mund og røv der skulle kneppes;-) 

men jeg følte nu det var en fræk oplevelse 

hun klager ikke over jeg tog fat i hende og gav hende den hårdt analt, det der sku ikke mange af de piger der kan

og ja det blow jeg fik var dejligt dybt og vådt

tror hun kan lide at vi tager styringen for mig virkede det sådan 

og ja så kostede anal ikke ekstra :-)

så jeg følte mig værken snydt for oplevelsen eller penge

der er lidt rod ja med kasser og tøj men det genere ikke mig med sådan nogle småting

en pæn dansk pige :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rolias skrev, den 23.7.2021 at 01:46:

synes i er lidt hårde ved hende :-)

det slet ikke min opfattelse :-)

selvfølgelig der roder lidt med kasser og tøj 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Coulibaly
nastyN skrev, for 5 minutter siden:

synes i er lidt hårde ved hende :-)

det slet ikke min opfattelse :-)

selvfølgelig der roder lidt med kasser og tøj 

Hej Maria!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Coulibaly
Coulibaly skrev, for 4 timer siden:

Hej Maria!

@jensen6Du er godt nok bliver glad for mig på meget kort tid Jensen - desværre må jeg skuffe dig. Du kan ikke købe tid hos mig:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...