Hop til indhold

Recommended Posts

Var lige forbi Gabi idag

https://annoncelight.dk/showad/288700
ud fra annoncens opbygning tænkte jeg hun var i kompagni med Carmen og Sonia mfl af de polske piger i Aalborg og ganske rigtigt skrev og fik tid og adr, på en sted i Nørresundby.

så må jeg sgu nok sige da hun åbnede døren, fuck hun er lækker, haps haps

virkelig i top 3 over lækre gp jeg har mødt. Selvf er billederne pyntet men hun er mega lækkert afligevel. Masser af tatoveringer som på billederne.

det gik sgu også alt for hurtigt med at skyde kanonen af da hun lå på alle 4 og bare tog imod.

tænker jeg skal forbi en gang mere og prøve anal hos hende inden hun tager hjem igen, tror hun sagde onsdag.

klar anbefaling herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Armen !!

Er virkelig også faldet lidt pladask for hende, så rart at se der var en der tog en for holdet. Og kan beskrive at hun rent faktisk ser nogenlunde sådan ud :biggrin:

 

Valget er lidt mellem hende og Allesio eller Allesia (aner ikke hvordan det staves) fra Støvring

Redigeret af Kakashi9000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hjørring81 skrev, for 1 time siden:

Var lige forbi Gabi idag

https://annoncelight.dk/showad/288700
ud fra annoncens opbygning tænkte jeg hun var i kompagni med Carmen og Sonia mfl af de polske piger i Aalborg og ganske rigtigt skrev og fik tid og adr, på en sted i Nørresundby.

så må jeg sgu nok sige da hun åbnede døren, fuck hun er lækker, haps haps

virkelig i top 3 over lækre gp jeg har mødt. Selvf er billederne pyntet men hun er mega lækkert afligevel. Masser af tatoveringer som på billederne.

det gik sgu også alt for hurtigt med at skyde kanonen af da hun lå på alle 4 og bare tog imod.

tænker jeg skal forbi en gang mere og prøve anal hos hende inden hun tager hjem igen, tror hun sagde onsdag.

klar anbefaling herfra

Men hvordan var hendes service ? Personlighed og det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligheden var virkelig godt, vi havde en god kemi. Sød og smilende og snakkende.

service meget prof lige på og hårdt ikke meget opvarming men det var ok for mig denne gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hjørring81 skrev, for 43 minutter siden:

Personligheden var virkelig godt, vi havde en god kemi. Sød og smilende og snakkende.

service meget prof lige på og hårdt ikke meget opvarming men det var ok for mig denne gang

Mange tak for svaret 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også forbi denne frække kvinde. Jeg snuppede 45min med fransk uden og anal. Gabi var sød og ordentlig under besøget (som i meget professionel). Hun suttede fantastisk, men hun klynkede lidt ligesom hun så til min begejstring blev større. Hun kommenterede det par gange, at hun ikke var meget for at få så stor en pik i røven (jeg er vel 21cm på en god dag). Den kommentar har jeg i øvrigt hørt 100 gange!

Det endte dog med at hun fik sat gummi på banditten og fik lidt smørelse på. Herefter ligger hun sig på alle fire og her nyder jeg bare synet af hendes dejlige røv og hendes lille stjerne. Mums siger jeg bare…

Så starter kampen ellers… for selvom jeg er kampklar, så er hun snæver så det vil noget. Heldigvis er vi begge opsat på at det skal lykkes og efter lidt arbejde kommer hovedet indenfor, herefter begynder jeg at arbejde i langsomme og dybe stød alt imens hun klynker lidt under mig… Hun ender med at have alle mine cm oppe i røven og hold da kæft hvor er det en dejlig følelse. Det ender selvfølgelig med en leverance dybt oppe i hendes stramme røv. Jeg kneppede vel hendes røv i 10 minutters tid.

Herefter snakker vi lidt og hun giver lidt massage… Efter 5 min er jeg klar igen!

Hun sutter endnu engang kalorius stiv (og igen sutter hun fantastisk). Igen på med et gummi og så knalder jeg ellers hendes fisse til UG. Her kommer leverance nummer to efter lidt arbejde.

Herefter lidt snak (hun kommer til Danmark igen senere på året). Efterfølgende et varmt bad og så ud i sommerlandet.

Pigen: Ja hun er sgu dejlig (ja det er hende på billederne).

Personlighed: Meget professionel - du får hvad du betaler for. Der er dog plads til lidt snak.

Sex: Vil fremhæve hende franske (det gør hun fantastisk) og hendes særdeles snævre men villige røv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...