Hop til indhold

Recommended Posts

meUsex skrev, for 13 minutter siden:

she links to a review with Nika name
 

Nej, hun linker til en annonce for Nika, fordi de tilbyder FMF sammen. Jeg prøvede at booke Sophie i går uden held.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Har besøgt Sophie, billederne er ægte og hun er en flot pige med naturlig krop. Men hun kan nul engelsk, som i nul komma nul. Hun kan dælme sutte men virker desværre ikke som om hun nyder sit ophold. Flere gange skulle telefonen også lige tjekkes undervejs. Tungekys uden tunge. Men smuk er hun bestemt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610
sugarshooter skrev, for 8 timer siden:

Har besøgt Sophie, billederne er ægte og hun er en flot pige med naturlig krop. Men hun kan nul engelsk, som i nul komma nul. Hun kan dælme sutte men virker desværre ikke som om hun nyder sit ophold. Flere gange skulle telefonen også lige tjekkes undervejs. Tungekys uden tunge. Men smuk er hun bestemt...

Sutter hun uden til standardpris for 30 min?

Passer alderen på de 21?

 

BUC

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugarshooter skrev, for 12 timer siden:

Har besøgt Sophie, billederne er ægte og hun er en flot pige med naturlig krop. Men hun kan nul engelsk, som i nul komma nul. Hun kan dælme sutte men virker desværre ikke som om hun nyder sit ophold. Flere gange skulle telefonen også lige tjekkes undervejs. Tungekys uden tunge. Men smuk er hun bestemt...

mange tak for din brugbare anmeldelse / god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter
BUC2610 skrev, for 3 timer siden:

Sutter hun uden til standardpris for 30 min?

Passer alderen på de 21?

 

BUC

Ja superfransk er inkluderet men deepthroat er ekstra, samme med facefuck og megafransk. Hvis man er til dét, kan hun varmt anbefales. 
 

alderen er svær at vurdere men hun er klart start 20’erne i mine øjne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugarshooter skrev, for 6 timer siden:

Ja superfransk er inkluderet men deepthroat er ekstra, samme med facefuck og megafransk. Hvis man er til dét, kan hun varmt anbefales. 
 

alderen er svær at vurdere men hun er klart start 20’erne i mine øjne. 

Det er ikke mange der reklamerer med facefuck som hun gør :)

Tog du alle ydelserne: deepthroat, facefuck og megafransk?

Det kunne godt lyde som om at du tog alle ydelser udfra din anbefaling? Tog hun den villigt helt til roden? Det er langt fra alle som tilbyder deepthroat der gør det.

Ved du hvad alle ekstra ydelser kostede? Hvis man betaler særskilt for alle 3 løber det jo hurtigt op.

Facefuck har altid været en fantasi jeg godt kunne tænke mig at prøve en dag. Men det skal være med en pige der dels mestrer det, og dels tænder på det.

Hvis ikke hun signalerer at det er frækt så tager det lysten fra mig. Jeg tolker lidt af din anmeldelse at der ikke var meget indlevelse fra hendes side af, er det korrekt?

Er hun mere den submissive type, eller værre er det bare noget det skal overstås for hende? For i sidste fald så springer jeg over.

Det tætteste på facefuck jeg har prøvet er hos Mette tøsen (var ok men for mekanisk), Red Lilly Chili (indlevelsen var rigtig god) og Baleri (indlevelse var god, og den eneste jeg har prøvet rigtig deepthroat hos)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

@Jern Henrik hun var meget underdanig, men på den måde hvor hun lukker sig lidt inde og tager imod. Jeg tog en lidt speciel løsning i forhold til ydelser. Jeg gav hende halsbånd og snor på og kunne fint presse mig i bund og holde hende der med snoren. Det er første gang jeg har gået så hårdt til en pige. Jeg ramte nogle gange hvor hun var meget tæt på at kaste op men hun fortsatte uden at kny. Jeg havde en time og jeg vil tro jeg fik oral i halvdelen af tiden samlet. Jeg kunne godt tage fat om hendes hovede og kneppe i munden men jeg har selv en refleks/grænse der gør at jeg slipper når jeg kan se hun er presset. Hun tog mig også fint til roden mens hun lå på ryggen, noget som ikke mange kan ;) 

Jeg har selv prøvet Mette, og hun kunne tage alt i den hals, så enig i din betragtning. Lilly har jeg selv været langt nede i hilsen på flere gange og jeg har en enkelt gang haft rollespil med hende som skolepige hvor jeg lærte hende at sutte pik. Der fik hun bl.a. en spidergag på og fik mast hovedet helt ned over mit lem. Måske vi har haft en kemi der gjorde jeg fik lov, det vides ikke. Baleri har jeg ikke selv prøvet, hun har aflyst begge gange jeg prøvede at lave en aftale om formiddagen med hende med dårlig undskyldning over for meget rødvin aftenen før. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@sugarshooter

takker for uddybning, det underdanige kan også være frækt, jeg vil lige tænke over det.

Kan du oplyse hvad du måtte slippe for de extras?

Hun lister en del extras, men har kun skrevet priser på “normal” 30min, 1 time etc

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Spørg hende på sms. Der forsvandt nogle ydelser i løbet af dagen, så måske det hele har ændret sig siden. Hun tilbød at tage lussinger om formiddagen men de er fjernet nu fra menuen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...