Hop til indhold
Zar

ADVARSEL : Sugar Babe 18 Vejle

Recommended Posts

Hende her skal man passe på. Betalte for 3-4 uger siden for VIP abb på snap. Siden har jeg intet hørt. Skide med de 250 kr men advarer lige jer andre.

snap : ungbabe2021 

mobile Pay : 52694671 ( Fætter BR )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, 1 time siden:

Hende her skal man passe på. Betalte for 3-4 uger siden for VIP abb på snap. Siden har jeg intet hørt. Skide med de 250 kr men advarer lige jer andre.

snap : ungbabe2021 

mobile Pay : 52694671 ( Fætter BR )

Meld hende til politiet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bg101 skrev, for 3 timer siden:

Meld hende til politiet

Ikke for 250 kr. Vil bare advare andre imod denne person.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 50 minutter siden:

Ikke for 250 kr. Vil bare advare andre imod denne person.

Så er der jo ikke noget at sige til at hun fortsætter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bg101 skrev, for 46 minutter siden:

Så er der jo ikke noget at sige til at hun fortsætter 

Det er rigtigt. Hvis det da er en hun ?. Men nu har jeg advaret jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sailor69
Zar skrev, den 22.7.2021 at 14:23:

Hende her skal man passe på. Betalte for 3-4 uger siden for VIP abb på snap. Siden har jeg intet hørt. Skide med de 250 kr men advarer lige jer andre.

snap : ungbabe2021 

mobile Pay : 52694671 ( Fætter BR )

Kære Zar.

Er der aldrig nogen der har fortalt dig ikke at sende penge via snappen, eller mobil pay, til nogen du kun ser billeder af, og som du kun har et telefon nummer på der hedder 99999999.

Håber du har lært det nu for 250 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sailor69 skrev, den 1.8.2021 at 00:02:

Kære Zar.

Er der aldrig nogen der har fortalt dig ikke at sende penge via snappen, eller mobil pay, til nogen du kun ser billeder af, og som du kun har et telefon nummer på der hedder 99999999.

Håber du har lært det nu for 250 kr.

Ved du hvad, det der er fuldstændig unødvendigt. Han har advaret os, du behøver ikke belære manden!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er folk på Snapchat generelt snydere, der bare vil stjæle dine penge? Eller er der rigtige seriøse piger på snapchat, som man kan hygge sig med? Er der et forum om det herinde et sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
drakumar skrev, for 37 minutter siden:

Er folk på Snapchat generelt snydere, der bare vil stjæle dine penge? Eller er der rigtige seriøse piger på snapchat, som man kan hygge sig med? Er der et forum om det herinde et sted?

Jeg tror der er 0.01% seriøse piger på Snapchat hvis du tænker på nogen at mødes med - 5% der sælger deres egne billeder og resten hustlere der kun er ude på at tage røven på dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coulibaly skrev, for 12 timer siden:

Jeg tror der er 0.01% seriøse piger på Snapchat hvis du tænker på nogen at mødes med - 5% der sælger deres egne billeder og resten hustlere der kun er ude på at tage røven på dig.

Hvis det er hvad du vil vurdere oddsene til på snap, har jeg været mere end usandsynligt heldig! :P Har haft et par møder, med piger jeg har fået kontakt med på snap. Men jeg medgiver at der er langt imellem de seriøse …

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Snadremanden skrev, for 3 timer siden:

Hvis det er hvad du vil vurdere oddsene til på snap, har jeg været mere end usandsynligt heldig! :P Har haft et par møder, med piger jeg har fået kontakt med på snap. Men jeg medgiver at der er langt imellem de seriøse …

Det lyder godt  - så deler du dem vel med os herinde ikke?

For det er vel nogle af dem som sælger billeder også?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, den 22.7.2021 at 14:23:

Hende her skal man passe på. Betalte for 3-4 uger siden for VIP abb på snap. Siden har jeg intet hørt. Skide med de 250 kr men advarer lige jer andre.

snap : ungbabe2021 

mobile Pay : 52694671 ( Fætter BR )

Der er ikke noget, at passe på medmindre man er idiot.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...