J@n38 84 Skrevet 21. Juli, 2021 https://annoncelight.dk/showad/313889 Nogen der har besøgt denne unge dame? Hun holder til i et lille gult hus i Viborg. Er nemlig ved at lave en aftale med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 22. Juli, 2021 Just arrived er vist kun I Viborg. Hun har været I DK længe primært Holsted og Holstebro, hvor jeg besøgte hende. Et ganske fint besøg - hun er en dejlig slank ung russisk kvinde. Fin service… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 22. Juli, 2021 Hvorfor nogen vælger at komme til at ligne et IC3-tog - er mig en gåde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 22. Juli, 2021 Jernsvinet skrev, for 27 minutter siden: Hvorfor nogen vælger at komme til at ligne et IC3-tog - er mig en gåde Haha - Ja det må du nok spørge om. Fotos er ikke helt vellignende - hun har slet ikke de store læber…. Blev fristet af squirt - og det gjorde hun godt. En våd omgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsprøjten 71 Skrevet 22. Juli, 2021 Bortset fra de store grimme læber ser hun da godtnok dejlig ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 22. Juli, 2021 Rart at vide, at hun er reel nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 23. Juli, 2021 Hun er absolut reel nok …. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 45 14 Skrevet 24. August, 2021 Besøgte hende Idag. Hun er en flot pige, dog med bøjle på tænderne! Havde bestilt 30 min med super og med kom i mund.Ved sex kunne hun kun ligge i nærmest en stilling, sådan en ung kvinde burde da være smidig! Ved blow skulle man tro det var vm hun deltog i, og afslutning i mund blev ikke ordentligt færdig gjort. Ingen gentagelse herfra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 24. August, 2021 Vestjyde 45 skrev, for 30 minutter siden: Besøgte hende Idag. Hun er en flot pige, dog med bøjle på tænderne! Havde bestilt 30 min med super og med kom i mund.Ved sex kunne hun kun ligge i nærmest en stilling, sådan en ung kvinde burde da være smidig! Ved blow skulle man tro det var vm hun deltog i, og afslutning i mund blev ikke ordentligt færdig gjort. Ingen gentagelse herfra. Så røg hun lige af min ønske seddel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 49 Skrevet 25. August, 2021 Vestjyde 45 skrev, den 24.8.2021 at 21:55: Besøgte hende Idag. Hun er en flot pige, dog med bøjle på tænderne! Havde bestilt 30 min med super og med kom i mund.Ved sex kunne hun kun ligge i nærmest en stilling, sådan en ung kvinde burde da være smidig! Ved blow skulle man tro det var vm hun deltog i, og afslutning i mund blev ikke ordentligt færdig gjort. Ingen gentagelse herfra. Er hendes læber lige så afskyelige i virkeligheden som på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 45 14 Skrevet 26. August, 2021 midtjyden skrev, for 5 timer siden: Er hendes læber lige så afskyelige i virkeligheden som på billederne? De er lidt kønnere i virkeligheden, end på billederne. Tror det er mislykkedes lidt med den behandling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg