Hop til indhold
J@n38

Squirty Wendy - Viborg

Recommended Posts

Just arrived er vist kun I Viborg. Hun har været I DK længe primært Holsted og Holstebro, hvor jeg besøgte hende. Et ganske fint besøg - hun er en dejlig slank ung russisk kvinde. Fin service… 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 27 minutter siden:

Hvorfor nogen vælger at komme til at ligne et IC3-tog - er mig en gåde ;-)

Haha - Ja det må du nok spørge om. Fotos er ikke helt vellignende - hun har slet ikke de store læber…. Blev fristet af squirt - og det gjorde hun godt. En våd omgang :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende Idag. Hun er en flot pige, dog med bøjle på tænderne! Havde bestilt 30 min med super og med kom i mund.Ved sex kunne hun kun ligge i nærmest en stilling, sådan en ung kvinde burde da være smidig! Ved blow skulle man tro det var vm hun deltog i, og afslutning i mund blev ikke ordentligt færdig gjort. Ingen gentagelse herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestjyde 45 skrev, for 30 minutter siden:

Besøgte hende Idag. Hun er en flot pige, dog med bøjle på tænderne! Havde bestilt 30 min med super og med kom i mund.Ved sex kunne hun kun ligge i nærmest en stilling, sådan en ung kvinde burde da være smidig! Ved blow skulle man tro det var vm hun deltog i, og afslutning i mund blev ikke ordentligt færdig gjort. Ingen gentagelse herfra. 

Så røg hun lige af min ønske seddel 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestjyde 45 skrev, den 24.8.2021 at 21:55:

Besøgte hende Idag. Hun er en flot pige, dog med bøjle på tænderne! Havde bestilt 30 min med super og med kom i mund.Ved sex kunne hun kun ligge i nærmest en stilling, sådan en ung kvinde burde da være smidig! Ved blow skulle man tro det var vm hun deltog i, og afslutning i mund blev ikke ordentligt færdig gjort. Ingen gentagelse herfra. 

Er hendes læber lige så afskyelige i virkeligheden som på billederne?:blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
midtjyden skrev, for 5 timer siden:

Er hendes læber lige så afskyelige i virkeligheden som på billederne?:blink:

De er lidt kønnere i virkeligheden, end på billederne. Tror det er mislykkedes lidt med den behandling:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...