Hop til indhold
Guest hørsholm1

misssweetness12 kbh

Recommended Posts

hørsholm1 skrev, for 7 timer siden:

https://sugardaters.com/da/profile/3mz1rQmAzQ
den søde pige ville komme forbi i aften for 7k 
tja det er da et fund for de penge tænker jeg 
men desværre er det allerede sidst på måneden så må nok takke nej )

Ja, det er da månedens fund! :D

Jeg skrev sammen med en igår, hendes første respons (uden at interessere sig for mig iøvrigt), var fast beløb om måneden: 20k.

Shiit, mand :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
thedanishdude skrev, for 1 time siden:

Ja, det er da månedens fund! :D

Jeg skrev sammen med en igår, hendes første respons (uden at interessere sig for mig iøvrigt), var fast beløb om måneden: 20k.

Shiit, mand :D

jo jo , de er jo bare et greb i lommen som man siger , 
skal dog lige sige at hun faktisk så på min profil inden hun svarede, og at jeg ud fra at jeg er nytestet sagde alt skulle være uden , og det sagde hun ja til
3 timer og to gange sex , men 7 store 
men se hendes fotos , ikke et er fra dk, hun er fake , en eller anden morer sig bare

Redigeret af hørsholm1

Del dette indlæg


Link til indlæg
hørsholm1 skrev, for 1 time siden:

jo jo , de er jo bare et greb i lommen som man siger , 
skal dog lige sige at hun faktisk så på min profil inden hun svarede, og at jeg ud fra at jeg er nytestet sagde alt skulle være uden , og det sagde hun ja til
3 timer og to gange sex , men 7 store 
men se hendes fotos , ikke et er fra dk, hun er fake , en eller anden morer sig bare

Synes jeg så en på annoncelight hun skulle have 5 lapper i timen, men man bestemmer jo selv sine priser. Og jeg/vi bestemmer selv om vi vil deltage ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
El Caliente skrev, for 18 timer siden:

Synes jeg så en på annoncelight hun skulle have 5 lapper i timen, men man bestemmer jo selv sine priser. Og jeg/vi bestemmer selv om vi vil deltage ;) 

jo , men synes nok mit indlæg og hendes bud er ej joke
jeg sagde ja, og aftalte omstændighederne, og surprise, i går aftes kom hun ikke, så ikke på min mail , selv om hun er online
Det er en fake profil, ellers tror jeg da hun havde hentet hendes 7 store, hun havde fået en adresse )
nogle gange leger man bare med svindlerne )

Del dette indlæg


Link til indlæg
hørsholm1 skrev, for 1 time siden:

jo , men synes nok mit indlæg og hendes bud er ej joke
jeg sagde ja, og aftalte omstændighederne, og surprise, i går aftes kom hun ikke, så ikke på min mail , selv om hun er online
Det er en fake profil, ellers tror jeg da hun havde hentet hendes 7 store, hun havde fået en adresse )
nogle gange leger man bare med svindlerne )

Men hvorfor opretter man en profil og betaler for den, for bare at fake? Det forstår jeg ikke....

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 14 minutter siden:

Men hvorfor opretter man en profil og betaler for den, for bare at fake? Det forstår jeg ikke....

Det er vist kun sugardads der betaler for deres profiler, mens det er gratis for sugarbabes. Ligestilling du ved...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 5 timer siden:

Det er vist kun sugardads der betaler for deres profiler, mens det er gratis for sugarbabes. Ligestilling du ved...

Sådan var det i starten. Efter de redesignede sitet, har pigerne også skulle betale :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
thedanishdude skrev, for 16 timer siden:

Sådan var det i starten. Efter de redesignede sitet, har pigerne også skulle betale :)

nej, hvis de har foto , kan de skrive og det er gratis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...