Hop til indhold
Aarhusfyr

Mørke piger i Århus?

Recommended Posts

Guest Aros

Jeg synes det kunne være fedt med en smuk dejlig mørk pige, som kunne besøges i Århus.

Jeg har selv gennem tiden besøgt Kongsvangs Alle nogle gange, men jeg er holdt op med det, da det altid var enten dårlige besøg eller halv dårlige besøg.

For 10-15 år siden var Marstrandsgade et godt sted, dengang Rebecca var der fast hver anden uge.

Men det er også fortid og de sidste gange jeg var der, var besøgene også halvdårlige.

Derfor har jeg ikke besøgt de 2 steder i de seneste år, og når nogen har omtalt stederne så har det været negativt for det meste.

Og det er jo de 2 af de kendte steder i Århus, hvor der er sorte piger.

Engang var der også nogle kanon sorte piger i Teglværksgade, men det er også mange år siden og nu er der thaiklinik der.

Men jeg er også lutter øre, hvis nogen ved hvor der er en flot mørk pige i Århus der giver god service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Vi der bor i Århus C bevæger os jo nødigt udenfor Ringgaden :lol::lol::lol:

Men tak alligevel Jernsvin :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

der er også

brasil i grønnegade... hun er mørk silikone bryster ok slank ok service

prøvemanden

Hej Prøvemanden :)

Er det indehaveren du mener (tror jeg hun er) ? Hende der har været der et årti med jævne mellemrum. En pæn nok pige i 40'erne. Kan ikke huske hvad hun kalder sig præcist, men mener det er Leila.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et godt stykke udenfor Århus - men tak :)

Det ligger i min optik stadig i Århusområdet - du kunne jo bare have skrevet Århus - og 20 km er da ingenting - jeg må selv køre over 20 km for at komme i en ordentlig svømmehal.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ejeren... Hun har været på bordellet i over 10 år.

Jeg har besøgt hende flere gange. Hun er rigtig rigtig god til at sutte pik.

Hun gør det det både med og uden gummi. Hun tager den til roden.

Man kan også godt få hende til at stille fingeren op i anus for en lille skilling ekstra.

Flink at snakke med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...