Hop til indhold

Recommended Posts

Efter flere gange at have passeret dette sted blev jeg nysgerrig på hvad de mon tilbød , så jeg bankede på uden at have bestilt tid på forhånd, heldigvis var der ledigt. Det var en ældre Thai der tog imod og jeg blev budt indenfor og vist ind i et meget hyggeligt lokale inde bag ved, der bad hun mig ligge mit tøj på en stol og jeg smed selfølgelig det hele :), Hun vendte lidt efter tilbage og begyndte straks en yderst kompetent veludført massage som jeg virkelig må rose hende for. Jeg blev ikke dækket til med håndklæde eller lagen og det var også en af de varme dage med 28 Gr udenfor, så det var heller ikke nødvendigt. Den første halvdel af massagen var udført uden den mindste antydning af andet end god massage så jeg havde så småt indstillet mig på at der ikke skete andet end det, men der skulle det vise sig jeg tog fejl :) Da hun begyndte at massere mine ben med lange dybe strøg kom hun nærmere og nærmere mine ædlere dele, hun snittede dem først lidt tilfældigt men lidt efter helt bevidst og da jeg skulle vende mig om så jeg lå på ryggen tog det hele en anden drejning, hun kravlede op på briksen og sad imellem mine ben imens hun masserede mine benmuskler grundigt og med strøg der blev mere og mere nærgående, resultatet viste sig ret hurtigt og hun smilte da "flagstangen" stod rank og struttende. Hun masserede videre på en yderst pirrende måde, helt nede fra mellemkødet, rundt om nosserne og op på maven lige rundt om pikken, hun så ud som om hun nød legen og jeg var stang liderlig da hun tog olien og lod det løbe ned over mit lem samtid med hun blidt masserede  mine kugler og videre op af skaftet. Hun malkede mig derefter på den mest pirrende måde, ikke noget hastværk overhovedet, jeg var tæt på at komme et par gange hvor jeg tror hun lige holdt lidt igen, det var virkelig frækt og til sidst kunne jeg ikke længere holde udløsningen tilbage, jeg skød kanonen af og hun malkede mig til sidste dråbe, det var virkelig en af de rigtig gode oplevelser:)

Bong Thaimassage

Chr. Wærumsgade 4

8000 Aarhus C.

Tlf. 5271 7905

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er interessant. Jeg var inde i klinikken for at spørge om hun havde tid for nok mere end et år siden - eller før Coronanedlukning - og hun sagde at det kun var massage, hvilket jeg opfattede meget konkret. Jeg gik igen fordi jeg nok helst ville have lidt mere med den dag og at hun heller ikke tændte mig sådan rent udseendemæssigt. Det betyder sådan set intet i forhold til at få en god kompetent massage, så blot en eftertanke. Men "kun massage" kan vel også tolkes som "ingen sex" hvilket nok er tilfældet her.

Mon det er samme kvinde? Noget oppe i alderen. Ikke så fiks og sexy som mange andre thaimassører... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt omtalte ældre massør flere gange og som udgangspunkt er det et grønt sted. Dog har jeg også fået ekstra af hende 2 gange, tror det lidt typisk er styret af antallet af kunder = kassebeholdning. Dygtig massør, god til ømme muskler og god atmosfære, anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der gemte sig en overraskelse i sidste uge, hvor jeg besluttede mig for at tilbringe tre kvarter hos Bong - og glædet mig meget til at lade tilfældighederne råde, set i forhold til anmeldelsen her i toppen! Men dagens tilfældighed var så fra starten helt håndgribeligt præsenteret af en ung pige i baglokalet, som tog godt imod mig og straks spurgte om det kun var massage jeg ville ha´? Spurgte hvad jeg egentlig kunne få udover massage og svaret var: Everything! Det blev det så til på en måde og alligevel ikke, da MF blev ignoreret, trods at jeg både havde aftalt og betalt for det. Men det er nu egentlig underordnet.

Jeg var på sin vis lidt skuffet over at min forventning om en oplevelse - ligesom back to basics - ikke blev indfriet. Især fordi jeg også havde en forventning om en rigtig god massage og så det gode gamle spil om ekstra / ikke ekstra? Men det blev jo fuldstændig afmonteret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 5 timer siden:

Der gemte sig en overraskelse i sidste uge, hvor jeg besluttede mig for at tilbringe tre kvarter hos Bong - og glædet mig meget til at lade tilfældighederne råde, set i forhold til anmeldelsen her i toppen! Men dagens tilfældighed var så fra starten helt håndgribeligt præsenteret af en ung pige i baglokalet, som tog godt imod mig og straks spurgte om det kun var massage jeg ville ha´? Spurgte hvad jeg egentlig kunne få udover massage og svaret var: Everything! Det blev det så til på en måde og alligevel ikke, da MF blev ignoreret, trods at jeg både havde aftalt og betalt for det. Men det er nu egentlig underordnet.

Jeg var på sin vis lidt skuffet over at min forventning om en oplevelse - ligesom back to basics - ikke blev indfriet. Især fordi jeg også havde en forventning om en rigtig god massage og så det gode gamle spil om ekstra / ikke ekstra? Men det blev jo fuldstændig afmonteret.

Er der bad på stedet?

MF? Hva´det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 3.8.2021 at 07:26:

Er der bad på stedet?

MF? Hva´det?

Svarer lidt sent, lige returneret fra ferie.

Jeg blev tilbudt bad så det må der jo være, men brugte det ikke. Og ja, megafransk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 3.8.2021 at 07:26:

Er der bad på stedet?

MF? Hva´det?

Mener at der kom bad op forrige uge, torsdag eller fredag. Ellers fine faciliteter. Så hvis du tager derned og tjekker tapetet kan du efterfølgende finde pigen på Annonceligth.

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev fristet af Treesome's oplevelse og ringede for at bestille tid. Men mutter fortalte mig at hun kun masserer om formiddagen, mens Nadie er der om eftermiddagen. Det kan ikke rigtigt passe ind i min kalender,  men nu ved I det, hvis I har samme lyster :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...