Hop til indhold
Kammertonen

Thai massage Flensborg

Recommended Posts

I en anden ny tråd efterlyses thai i Flensborg, men da jeg er i tvivl om det en eftersøgning af glædespiger, prøver jeg lige særskilt og ganske kort. Jeg skal til Flensborg i weekenden og vil under besøget forkæle mig med en god oplevelse; en kombination af god massage, et godt hj og godt humør. Vil blive glad hvis nogen vil pege mig i den rigtige retning- tak :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har skiftedag i Flensborg i weekenderne, så det er ikke altid man kan regne med hvem der er på arbejde, hvis der overhoved er nogen på arbejde

Er blevet skuffet et par gange, så Flensborg for mig er aldrig i weekenden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kammertonen skrev, for 19 timer siden:

I en anden ny tråd efterlyses thai i Flensborg, men da jeg er i tvivl om det en eftersøgning af glædespiger, prøver jeg lige særskilt og ganske kort. Jeg skal til Flensborg i weekenden og vil under besøget forkæle mig med en god oplevelse; en kombination af god massage, et godt hj og godt humør. Vil blive glad hvis nogen vil pege mig i den rigtige retning- tak :-)

 

Prøv evt. Pha på Apenrader Straße 71, Det er længe siden jeg sidst har været der, så jeg ved ikke om Pha selv har noget at gøre med det længere, men hvis hun har, bliver du ikke skuffet.

https://da-dk.facebook.com/pages/category/Massage-Service/Swan-Thaimassage-276796609012251/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 38 minutter siden:

Tog da lige en for holdet ;-) og kan fortælle at Pha stadig er der. Og hun kan stadig sit kram :-) 

Kan man lokke dig til at fortælle lidt mere om Pha. Alder? Ydelser? Prisniveau? Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 17 minutter siden:

Kan man lokke dig til at fortælle lidt mere om Pha. Alder? Ydelser? Prisniveau? Mvh

Alder vil jeg ikke gøre mig klog på, men hun ser super godt ud og er fit. Hendes primære ydelse er massage med happy ending. Om hun (stadig) kan lokkes til mere, ved jeg ikke.

Der var kun tid til en halv time denne gang, som kostede 60 euro = ca. 450 kr. Sidst jeg besøgte hende, var det 80 euro for en time, men det er lang tid siden, så det er muligt hun har sat priserne op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der for ca. 14 dage siden. Pha var der ikke, men hende jeg mødte, så nu kropsmæssigt meget godt ud, med nogle flotte nødder. Desværre bar hun maske, så ved ikke om hun var køn, men hun var nu meget sød. Prisen for en time er stadig 80 euro. Der tilbydes også B2B, men prisen kender jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...