Hop til indhold

Recommended Posts

 

https://annoncelight.dk/showad/322775

 

Havde læst lidt herinde men egentlig dårlige anmeldelser men kunne ikke modstå hendes bdsm tilbud.

Det er hende på billederne men billederne er meget godt taget hvis man skal sige det sådan. Super sød og som jeg havde læst ikke nogen som helst engelsk egenskaber.

Jeg bestilte så jeg kunne dominere hende og det var rigtig godt, lidt svært og sige om hun var indlevende da hun blev brugt som hun gjorde, hun klagede ikke og holdte vores aftale så er godt tilfreds. Minus er røglugten som var tydelig.

Pigen 6/10 men nok grundet mine ønsker, så er man til en pige der kan tage imod lidt hårdt så er hun helt sikkert en vinder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Valgte kun 15 min da jeg var lidt skeptisk omkring de dårlige anmeldelser. Og prisen skulle være 1600 men var ikke alle ting i bdsm pakken jeg ønskede så fik det til 1000,-

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 14 timer siden:

Kan du uddybe hvad hun kan tage imod?

Altså jeg groft sagt stak den dybt i halsen på hende, choking, lette lussinger. Så ja den type ting

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter
seductive.barbara.dk@gmail skrev, den 23.7.2021 at 18:25:

@Odensefyr87 Thanks for your review! Im always ready for such experience

Please come to copenhagen or roskilde dear, I will give you a good rough experience :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Odensefyr87 skrev, den 22.7.2021 at 06:23:

Altså jeg groft sagt stak den dybt i halsen på hende, choking, lette lussinger. Så ja den type ting

Ikke lige noget for mig, men godt du har fundet noget du kan bruge. :-) 

Kan hun også helt normal cocktail?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...