Hop til indhold
Where2

Dasha i københavn

Recommended Posts

Jeg har prøvet at skrive til hende men intet svar. Kan se hun løbende lægger billeder op og nu har hun også fået starten af en vagtplan dog ikke udfyldt. Håber ikke hun er part af det lettiske syndikat for der er jeg nok blacklistet gange 5 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ubeskriveligt, mange tak for svaret. Det håber jeg, at hun ikke er:=) hun ser super godt ud. Jeg skrev en sms til hende i går om prisen og hun skrev tilbage 30 min basic service 1000!

god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Where2 skrev, for 7 minutter siden:

Hej Ubeskriveligt, mange tak for svaret. Det håber jeg, at hun ikke er:=) hun ser super godt ud. Jeg skrev en sms til hende i går om prisen og hun skrev tilbage 30 min basic service 1000!

god dag.

Så er du mere heldig end jeg. Men glæder mig til at høre om hendes evner på lagenet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 4 minutter siden:

Så er du mere heldig end jeg. Men glæder mig til at høre om hendes evner på lagenet :)

men jeg står mellem valget af hende og Nika ( hun er dukket op igen oh masser af god anmeldelser ...) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Where2 skrev, for 1 minut siden:

men jeg står mellem valget af hende og Nika ( hun er dukket op igen oh masser af god anmeldelser ...) 

Ja de valg vi står overfor her i livet. Det er ikke nemt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

var forbi i dag, og billederne passer sådanset. Det virker dog ikke til hun har lyst til at være her så jeg gik igen efter en halv time selvom planen var en time selvom hun vist gjorde sit bedste. :(
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OGfuckboi skrev, for 5 timer siden:

var forbi i dag, og billederne passer sådanset. Det virker dog ikke til hun har lyst til at være her så jeg gik igen efter en halv time selvom planen var en time selvom hun vist gjorde sit bedste. :(
 

Mange tak for fine anmeldels. Fik du oplevet intenst kys og øko blow ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Where2 skrev, for 13 timer siden:

Mange tak for fine anmeldels. Fik du oplevet intenst kys og øko blow ?

hun kysser fint men ville ikke kalde det intenst.
havde tilkøbt deepthroat, men det var vist for stor en mundfuld, ellers fint blow og øko er med i prisen

Del dette indlæg


Link til indlæg
OGfuckboi skrev, for 5 timer siden:

hun kysser fint men ville ikke kalde det intenst.
havde tilkøbt deepthroat, men det var vist for stor en mundfuld, ellers fint blow og øko er med i prisen

Mange tak for din indberetning. Jeg tog til nika på Amager. En lille dejlig sag men heller ikke  hos hende noget intenst kys! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chris_SS skrev, for 1 time siden:

Ingen andre, der har været forbi? Jeg er fristet af det røde hår og tatoveringerne, men vil helst undgå en oplevelse ala @OGfuckbois. 

Enig. Tag ud til Barbara. Der er ingen selv risiko=)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...