Hop til indhold

Recommended Posts

Du må da vide om du har prøvet en sissy i Tappernøje, jeg tror ikke der er så mange, af dem.

  • Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
nylonfyr skrev, for 7 minutter siden:

Du må da vide om du har prøvet en sissy i Tappernøje, jeg tror ikke der er så mange, af dem.

Så du vil have hjælp men vil ikke selv hjælpe med et link... det er altås ikke sådan man øger chancen for at få et respons man kan bruge til noget.

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøver så lige en gang til for prins Knud. Man må da vide om man har kneppet en Sissy i Tappernøje, jeg tror ikke der er så mange af dem.

  • Haha 2
  • Sørgelig 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
nylonfyr skrev, for 39 minutter siden:

Prøver så lige en gang til for prins Knud. Man må da vide om man har kneppet en Sissy i Tappernøje, jeg tror ikke der er så mange af dem.

Tænker da du har ret, jeg personligt får dog ikke lyst til at hjælpe med oplysninger, når jeg ser dit svar. Så "Prins Knud", find selv ud af det, eller prøv at find en ny tilgang til din efterlysning.

  • Synes godt om 3
  • Tak 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu humor det her... Jeg bor ikke sååå langt fra Tappernøje, men jeg har aldrig hørt om.. damen. Jeg har egentlig altid tænkt at der ikke findes dumme spørgsmål, men kun dumme svar.. Man kan også vælge en anden klassiker; som man spørger, får man svar. - så slipper man også for at gøre en undtagelse med den første (dumme spørgsmål/svar)... Men morsomt er det sgu..

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo altid en masse Åger, jeg er sikker på, at hvis der er nogen der har prøvet den omtalte Sissy, så ved de det nok, så alle jer der bare skal ha tiden til at gå, er jeg lige glad med.

  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ups Der var jeg vist lidt for hurtig.

Jeg har sendt hende en mail og ikke hørt mere.

Den med betalingssiden var en anden...

 

Beklager:)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nylonfyr skrev, den 21.7.2021 at 09:59:

Der er jo altid en masse Åger, jeg er sikker på, at hvis der er nogen der har prøvet den omtalte Sissy, så ved de det nok, så alle jer der bare skal ha tiden til at gå, er jeg lige glad med.

Du har da virkelig været på charmekursus og forstår at motivere. Anyway, det er jo ikke helt ulendt, at annincørerne skifter adresse, så grunden til at jeg spurgte km et link var, at man mpske havde oplevet vedkommende på en anden adresse. Men forget about it, nu har du haft lejlighed til at slippe af med nogle agressioner og vi andre kan jo så tage stilling til om du er værd at hjælpe fremover.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...