Hop til indhold
Brutus

LBTQxx

Recommended Posts

For et par dage siden ville jeg se nogle billeder på fetish-sitet fetlife.com

For at få adgang skal man oprette en profil.  Her skal man tage stilling til, hvad man er for en. Det var ikke helt så nemt som jeg umiddelbart troede.

Først mit køn. Den var nem: jeg er mand.

I disse LGBTxx-tider kan man dog også være  bla: gender queer, intersex, femme og butch. Har i styr på, hvad det er?

Men så bliver det svært. Sexuel orientering, bla: Stright, heteroflexible, homoflexible, dyke, queer, pansexuel, demisexuel,fluctuating/evolving. Uha, det har jeg heller ikke styr på. 

Stright er vel lidt kedeligt :), så jeg tror nok at heteroflexible bedre rammer mit nysgerrige sind :ph34r:

Sidst skal man tage stilling til, hvilken rolle man vil spille.  Der er mange at vælge imellem. Men jeg er ikke til rollespil, så det blev "undecided".

Jeg synes at det er spændende og fascinerende, at menneskers seksualitet kan være så mangfoldig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende at du også har tilmeldt dig. Hvad hedder du derinde (Jeg er også bare Lauersen).

Din profil kan sagtens blive spændende hvis du tilføjer fetishes, og mange bruger også at lægge resultater fra diverse test ind.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/122291-hvilken-seksuel-afviger-er-du/?tab=comments#comment-1158646

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady95

Fetlife er et utroligt spændende sted, men det var lige for meget til mig. Er sgu lidt for meget til gfe til at jeg kan begå mig derinde. Mange af mændene har desuden absolut ingen forståelse for hvordan man holder en samtale kørende eller respekt for grænser.. Så håber newbie kvinderne husker at passe på sig selv. Vi skal nødigt skræmme mine medsøstre væk fra at opdage hvor mangfoldig en seksualitet kan være :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 9 timer siden:

Spændende at du også har tilmeldt dig. Hvad hedder du derinde (Jeg er også bare Lauersen).

Din profil kan sagtens blive spændende hvis du tilføjer fetishes, og mange bruger også at lægge resultater fra diverse test ind.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/122291-hvilken-seksuel-afviger-er-du/?tab=comments#comment-1158646

Tak for linket, den tråd havde jeg ikke set.

Jeg valgte et nyt navn, som blev i det romerske: CatoDixi

Fetlife er for meget sm/dominans til mig. Jeg havde håbet, at det var lidt bredere end det. Har dog ikke undersøgt det så godt endnu. 

Jeg er mere gfe/vanille, men meget nysgerrig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...