BredMenFed 17 Skrevet 20. Juli, 2021 https://annoncelight.dk/showad/246532 var på besøg i sidste uge til en halv time. det er hende på billederne og hendes Pik er virkelig stor og lækker. Hun er god til Engelsk og oprindelig fra Spanien. hun ligner sig selv på billederne, og går op i sig selv virker det til. blev tilbudt noget at drikke, og hun har en service af høj kvalitet. jeg var ude efter 45 min, og hun kiggede slet ikke på ur, og havde ikke travlt, og virkede til at være en kvinde der nød sit arbejde. stedet er diskret og fint. om hun er lækker er en smagssag, men hendes service gjorde at man ikke tænkte så meget over det. et sted jeg klart ville anbefale. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsprøjten 71 Skrevet 20. Juli, 2021 Gad sku godt prøve den pik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 20. Juli, 2021 YEP Amanda leverer varen, helt sikkert, jeg har været der Venter bare på, hun kommer til Kbh. også i denne omgang, hun har godt nok været laaang tid i det jyske nu /N Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg